דיגיטל וטק

ב-WIND מציגים: הטכנולוגיה שתמנע מקטינים גישה לקורקינט שיתופי?

בחברת הקורקינטים השיתופיים הכריזו על הטמעה של טכנולוגיית זיהוי פנים שתאפשר התאמה בין זהות הרוכב לזהות בעל רישיון נהיגה, כדי למנוע מקטינים לרכוב על הכלים בניגוד למותר. היוזמה מגיעה בעקבות מעורבותם הגבוהה של ילדים ונוער בתאונות עם כלים חשמליים 
רועי בהריר-פרל |  1
קורקינט WIND (צילום יחצ)
חברת הקורקינטים השיתופיים wind הכריזה על הטמעה של טכנולוגיה לזיהוי פנים שתאפשר התאמה בין זהות הרוכב לזהות בעל רישיון הנהיגה - זאת, במטרה למנוע מקטינים לשכור את כל הרכב המסוכן ובכך לצמצם את כמות התאונות שבו הוא מעורב.
הצעד של ווינד מגיע בעקבות פנייה של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים לחברות הקורקינטים השיתופיים, שדרשה מהם לנקוט אמצעים לטובת העניין. שני אמצעים כאלה כבר הותקנו באפליקציה של השירות: פונקציה אחת מגבילה את האפשרות לפתוח את נעילת הקורקינט ממרחק של 50 מטר לכל היותר בלבד על מנת למנוע פתיחה של הקורקינט באמצעות חשבון אחר, ופונקציה נוספת נועלת קורקינטים שנותרו פתוחים על ידי משתמשים קודמים לאחר 10 דקות של חוסר פעילות.
מעתה והלאה, כל משתמש בקורקינט של ווינד יידרש לסרוק את רישיון הנהיגה שלו בעת ההרשמה לאפליקציה וכמו כן לצלם תמונה של פניו ולשלוח על מנת לבצע התאמה של תווי הפנים לתמונה שברישיון. לאחר 20 דקות המערכת תאשר את המשתמש (במקום 48 שעות, כפי שהיה עד כה), אלא אם כן תימצא בעיית התאמה בין התמונות. במצב כזה, הפרוצדורה תעבור לאישור ידני.
"פעולה זו אמורה לתקף את רישיון הנהיגה של אותו הרוכב ולמנוע זיופים", אומק יוחאי עבאדי, מנכ"ל ווינד בישראל, "מדובר בצעד נוסף שאנו נוקטים בו על מנת להבטיח את בטיחות המשתמשים, שעומדת בראש סדר העדיפויות שלנו. חברת Wind פעלה וממשיכה לפעול למען קידום נושא הבטיחות בדרכים בכלל ומניעת רכיבת קטינים על הקורקינטים בפרט".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ומה לגבי פרטיות? איפה המידע ישמר?
    לקוח 10/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוזר מאוד! יש הרבה שיטות אחרות שאפשר לעשות
    סגור