דיגיטל וטק

זום, מאחורייך: שיחות הווידאו של ווטסאפ מגיעות למחשב שלכם

האפליקציה מבית פייסבוק עושה צעד חשוב לעבר תחרות רצינית מול זום. הפיצ'ר החדש, שיאפשר לקיים שיחות באמצעות המחשב, נמצא כעת בגרסת בטא. מוטב מאוחר מאשר לעולם לא
רועי בהריר-פרל | 
שיחות וידאו בווטסאפ (צילום pexels)
ווטסאפ מכינה את השטח לקראת מלחמה של ממש בזום: החברה שבבעלות פייסבוק הכריזה כי בקרוב היא תוסיף עדכון חדש לגרסת הרשת של האפליקציה הפופולרית, שיאפשר לבצע שיחה קולית ושיחת וידאו דרך המחשב. למעשה, העדכון כבר נוסף לגרסת הבטא האחרונה של היישומון ושל גרסת הרשת וכבר נמצא בשימוש בקנה מידה מוגבל.
את השיחות הקוליות ואת שיחות הווידאו ניתן יהיה לבצע באמצעות כפתורי חיוג שיתווספו לחלון השיחות בפינה הימנית למעלה. לחיצה על כפתור השפופרת פותחת שיחה קולית ולחיצה על כפתור המצלמה פותחת שיחת וידאו. גם ברשת, כפי הנראה, ניתן יהיה לקיים שיחות ועידה בווידאו של עד שמונה אנשים, בדומה לאפליקציה. שלא כמו בטלפון, במחשב ניתן יהיה להמשיך לקרוא ולכתוב הודעות תוך כדי שיחה קולית או שיחת וידאו, שכן השיחות הללו תיפתחנה בחלון חדש.
בנוסף לרצון של ווטסאפ "לגנוב" משתמשים של זום, בחברה מודעים היטב לכך שרוב הפעילות הפרטית והעסקית נעשית כיום ממחשבים ביתיים וכך גם רוב השיחות הקוליות ושיחות הווידאו. העובדה שעד כה גרסת הרשת של האפליקציה לא תמכה בשירותים אלה הציבה אותה כמה צעדים אחרי מתחרות בתחום זה, כמו טלגרם, סקייפ, וכאמור, זום.
השדרורג המתוכנן, שעדיין לא הוכרז רשמית, יהיה חלק מחבילת שיפורים שווטסאפ עובדת עליה בימים אלה. בין השאר, היא עובדת על כלי מתקדם לאכסון המידע הנשמר באפליקציה, אפשרות לחפש שיחות על פי תאריך, מדיה מתוזמנת (פריטים שנעלמים מהמסך כעבור פרק זמן שהוגדר מראש) וגם, סוף סוף, אופציה להשתיק קבוצות ושיחות לתמיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה