דיגיטל וטק

האייפון חסין מים? אפל עמדה למבחן – וזו התוצאה

מהבדיקה שערכה רשות התחרות האיטלקית עלה כי טענות עמידות המים של האייפונים של אפל לא החזיקו, וקנסו אותהביותר מ-10 מיליון יורו. אלו דגמי האייפונים במוקד הבדיקה 
שרון טל | 
אייפון עמיד למים (צילום Unsplash, Pixabay)
רשות התחרות הארצית באיטליה קנסה את ענקית הטכנולוגיה אפל ב-10 מיליון אירו, בגין מסירת מידע "מטעה" בפרסומות ובמבצעים בנוגע למאפיינים העמידים במים של הטלפונים החכמים שלה. באיטליה קבעו כי אפל הטעתה את הצרכנים בדבר עמידות המים במכשירי האייפון שלה. הקנס מגיע לאחר שורת תביעות שהוגשו נגד אפל על מגוון אייפונים לאורך השנים, מאייפון 8 ועד אייפון 11.
מהבדיקה שערכה רשות התחרות האיטלקית עלה כי טענות עמידות המים של האייפונים של אפל לא החזיקו: "התכונה של אפל להיות עמידה במים עד 30 דקות בעומק שנע בין 1 ל-4 מטר תקפה למעשה רק בבדיקות מעבדה עם מים סטטיים וטהורים ואינה בתנאי שימוש רגילים. היא לא מבהירה זאת במבצעים", נמסר בהצהרה של רשות התחרות האיטלקית.
הרשות הדגישה את האחריות שניתנה על ידי אפל במהלך מכירת מוצרים אלה אינה מכסה את הנזק שנגרם על ידי נוזלים. בהתחשב בתכונה ה"עמיד למים "שהוצגה בפרסומות של מוצרים אלה, לא ברור איזו אחריות מוצעת, הוסיפה הרשות.
על פי הדיווחים, דגמי הסמארטפונים המדוברים, המכילים מידע מטעה בקידומי המכירות שלהם, הם אייפון 8, אייפון 8 פלוס, אייפון XR, אייפון XS, אייפון XS מקס, אייפון 11, אייפון 11 פרו ואייפון 11 פרו מקס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה