דיגיטל וטק

גוגל מפות משיקה: פיד שעוקב אחר החידושים והשינויים בעיר

הפיד הקהילתי, ברוח ימי הקורונה, מציג פוסטים של בתי עסק על מבצעים נקודתיים, על מנות שנוספו לתפריט וכו'. המשתמשים יכולים להגיב בו לדיווחים, לתת לייק ולקבל עדכונים שוטפים ממסעדות ומחנויות ספציפיות
רועי בהריר-פרל | 
גוגל מפות (צילום Unsplash)
גוגל השיקה השבוע בשירות המפות שלה פיד חדש, בעל אופי קהילתי, המציג את ההתפתחויות החדשות בסביבה, כמו למשל שינויים בסדרי התחבורה, אירועים חברתיים, מבצעים בחנויות ופתיחת מסעדות חדשות. הפיד ממוקם בלשונית ה-Explore של האפליקציה וניתן גם לסקור ולהוסיף באמצעותו ביקורות משתמשים על בתי עסק ולהיחשף לתמונות ולפוסטים שצילמו וכתבו חברים ומומחים לאזור.
בנוסף, הפיד החדש מאפשר לעקוב אחר חנויות ובתי עסק ספציפיים וכך לקבל מהם חדשות בזמן אמת - למשל, על מנה שנוספה לתפריט. האלגוריתם של הפיד ישתמש בלייקים, בתגובות ובהעלאות כדי להבין מהם הצרכים ומהו הטעם של המשתמש, ולהציג בפניו יותר מסעדות או חנויות שמתאימות לו.
מדובר בכלי משמעותי במיוחד עבור בעלי עסקים קטנים. בהרצת המבחן של הפיד החדש גילו המפתחים כי בתי עסק יכולים לתקשר באמצעותו בדרך טובה יותר עם הלקוחות וכי הפוסטים שהם מעלים זוכים לפי 2 יותר צפיות של לקוחות פוטנציאליים. בגוגל טוענים, לצד השקת הפיד, כי בתקופת משבר הקורונה, הכלי החדש עשוי לגרום לכך שפחות בתי עסק יאלצו לסגור את שעריהם לצמיתות.
הפיד מופיע כבר עכשיו בגוגל מפות וזמין בכל העולם למשתמשי אנדרואיד ו-IOS. על פי גוגל, מי שעדיין לא רואה אותו שם, ייראה אותו בימים הקרובים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה