דיגיטל וטק

פנאי, קהילה, לימודים מרחוק: גוגל פליי ואפ-סטור בחרו את האפליקציות הטובות ביותר לשנת הקורונה

אפל בחרה ביישומון האימונים האישיים Workout בתור האפליקציה המוצלחת ביותר לאייפון ב-2020. גוגל בחרה ביישומון המדיטציה וההירגעות Loona. טיקטוק, וואטסאפ, יוטיוב, פייסבוק וזום בראש מצעדי ההורדות
רועי בהריר-פרל | 
אפליקציות פופולריות (צילום Pixabay, Freepik, Pexels)
אפל וגוגל פרסמו היום ואתמול (בהתאמה) את שמות היישומונים הטובים ביותר, לדעתן, לשנת 2020 שניתנים להורדה באפ-סטור ובגוגל פליי. בדומה לשנים קודמות, גם השנה עורכים בחנויות האפליקציות של חברות הענק בחרו את המנצחים על פי קריטריונים קבועים, ביניהם איכות האפליקציה, יצירתיות בעיצוב, טיב חוויית המשתמש ואופן השימוש בטכנולוגיה. בנוסף לפרמטרים הרגילים, השנה נוספו לדירוגים גם כמה אפליקציות שסייעו למשתמשיהן להוציא את המיטב מהשהייה הארוכה בבית.
יישומון האימונים Workout דורג על ידי אפל במקום הראשון בקטגוריית האפליקציות לאייפון ואפליקציית שיחות הווידאו מרובות המשתתפים זום דורגה ראשונה מבין יישומוני האייפד של השנה. בקטגוריית האפלקיציות של אפל טי.וי, דורגה ראשונה דיסני + בעיקר בשל הסיוע שלה להורים בבידור הילדים בזמן סגרי הקורונה. אפל טי.וי, אגב, הגיעה למקום הראשון גם בקטגוריה "בחירת המשתמשים בארצות הברית" בחנות האפליקציות של אנדרואיד.
על פי עורכי הדירוג של אפל, המשחקים שהגיעו השנה למקומות הראשונים "משקפים את הצורך באסקפיזם, לרוב אל עולמות הפנטזיה". המשחק הטוב ביותר לאייפון השנה היה Genshin Impact, המשחק הטוב ביותר לאייפד היה Legends of Runeterra, למקום הראשון בדירוג משחקי המאק הגיע Dandara Trials of Fear ו-Sneaky Sasquatch נבחר על ידי אפל למשחק הארקייד של השנה. בנוסף, אפליקציית ההתרגעות והשינה Endel נבחרה לאפליקציית השנה של שעון אפל.
אפל ציינה בהדגשה כמה יישומונים מצליחים המשקפים, לדעתה, את הטרנדים העכשוויים נוכח הימשכות מגפת הקורונה. למשל, אפליקציית הטיפול והטיפוח האישי Shine, יישומון הלימודים מרחוק Explain Everything Whiteboard, שירות המסרונים המשפחתי Caribu, אפליקציית התרומות הקהילתיות SharetheMeal והלהיט הוותיק Pokémon GO, שעבר שינויים כך שיתאים גם למשחק בתוך הבית. האפליקציות הזוכות של אפל תקבלנה השנה, לראשונה אי פעם, פרס פיזי: גביע שעשוי מאלומיניום ממוחזר, בצורת אפליקציה.
אפל פרסמה גם את דירוג האפליקציות על פי כמות ההורדות בשנת 2020 עד כה, ממנו עולה כי זום הייתה האפליקציה המורדת ביותר לאייפון השנה ואחריה, לפי הסדר, טיקטוק, דיסני +, יוטיוב, אינסטגרם ופייסבוק. צמרת הדירוג של האפליקציות לאייפד דומה לזו של האייפון: גם שם זום במקום הראשון במספר ההורדות ואחריה, לפי הסדר, דיסני +, יוטיוב, נטפליקס וגוגל כרום.
בוב-ספוג לנצח
גם עורכי התוכן בחנות האפליקציות של גוגל שמו דגש על יישומונים המסייעים להתמודד עם המשבר והשלכותיו. אפליקציית השנה, לבחירתם, היא Loona - יישומון הירגעות ושינה יפה וחכם בסגנון Endel, בה בחרה אפל. כמו אפל, גם גוגל בחרה במשחק Genshin Impact לטוב יותר לשנת 2020, כשבקטגוריה "בחירת המשתמשים" הגיע למקום הראשון המשחק "בוב-ספוג קראסטי קוק-אוף".
בגוגל מציינים לשבח גם את האפליקציה Centr המחברת בין מאמנים אישיים, שפים וקואצ'רים לציבור הרחב ואת אפליקציית השיפור האישי Intellect, "שעוזרת לנו לעבוד על תכונות האופי, ההרגלים וההתנהגויות שלנו בעזרת 'טיפול פסיכולוגי' של שותף דיגיטלי כדי שנוכל להתגבר על אתגרים בחיים".
בקטגוריית המשחקים, גוגל מסמנת גם את The Gardens Between, Harry Potter: Puzzles & Spells ו- Sky: Children of the Light בתור "שלושה מבין המשחקים הטובים ביותר של 2020". בגזרת הפנאי והפרודוקטיביות, גוגל בחרה באפליקציית המדיטציה Calmaria, ביומן המקוון Grid diary, בשירות השיחות זום וביישומון המתכונים Whisk בתור האפליקציות הטובות ביותר השנה.
תחת הכותרת "היישומונים הטובים ביותר לתמיד", הציבה גוגל את אפליקציית הקניות בסימן בריאות GreenChoice, וגם, בדומה לאפל, את יישומון התמיכה ההדדית והקהילתית Sharethemeal.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה