דיגיטל וטק

חרגתם מנפח האחסון בגוגל דרייב? המידע שלכם עלול להימחק

על פי החוקים החדשים של החברה, כל התמונות באיכות גבוהה, המיילים והקבצים יכללו ב-15 ג'יגה החינמיים. בהתראה עדכנית שנשלחה למשתמשים, היא מזכירה כי חריגה מנפח זה ללא שדרוג לתכנית מנוי בתשלום תביא למחיקת המידע מהשרתים
רועי בהריר-פרל | 
גוגל (צילום unsplash)
גוגל החלה לשלוח ל-4 מיליארד משתמשיה ברחבי העולם התראות על כך שתכניהם בג'ימייל, בגוגל תמונות ובגוגל דרייב עשויים להימחק לצמיתות במידה שהם לא ייענו לחוקים החדשים שלה בנוגע לתקרת האכסון בענן, הצפויים להיכנס לתוקף ב-1 ביוני 2021.
 החוקים - שנועדו, לדברי גוגל, לצמצם את נפח תעבורת הענן היומית בשרתי החברה - מבטלים את האפשרות להעלות לענן של גוגל תמונות באיכות גבוהה ללא הגבלה וקובעים כי קבצים אלה יחושבו כחלק מ-15 הג'יגהבייט בחבילה החינמית של גוגל או כחלק מתכנית המנוי השנתית או החודשית של המשתמש. חריגה מסף זה תביא, עם תחילת האכיפה, למחיקה של כל המידע האישי משרתי גוגל, ולכן מומלץ מאוד לוודא שהקבצים מגובים במקום אחר.
מאחר שמדובר בפעולה בעלת השלכות רבות עבור המשתמשים, גוגל הודיעה שהיא מתכוונת להתריע בפניהם כמה וכמה פעמים לפני מחיקת הקבצים על מנת לאפשר להם להתארגן בהתאם - כלומר, לשדרג את המנוי או לגבות את הקבצים. גוגל התחייבה להמשיך להציע למשתמשיה נפח אכסון חינמי של 15 ג'יגה וכעת היא מפצירה בהם לבקר כאן כדי לברר כמה מקום נשאר להם, אם בכלל, ולקבל הערכה בנוגע לנפח האכסון שיישאר בסוף השנה.
גוגל מציעה כיום כמה תכניות שדרוג במסגרת Google One: תכנית שנתית של 100GB ב-19.99 דולר ותכניות חודשיות של 200GB ב-2.99 דולר, של 2TB ב-9.99 דולר ושל 10TB ב-49.99 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה