דיגיטל וטק

לא קניתם לאחרונה דרך PayPal? חשבון לא פעיל עלול לגרור קנס

החל מיום רביעי הקרוב, חשבונות "רדומים" של שירות התשלומים הפופולרי ייקנסו במידה שהופקד בהם כסף שלא נוצל. כדי להימנע מהקנס יש לבצע לוג-אין לשירות כמה שיותר מהר
רועי בהריר-פרל |  3
קנסות מפייפיל (צילום Freepik, Stockvault)
ראו הוזהרתם: ענקית התשלום הדיגיטלי פייפאל החליטה להטיל קנס בגובה 11.90 דולר (כ-39 שקלים) על משתמשים שבחשבונותיהם הופקד כסף, אבל הם לא היו בשימוש במשך שנה ויותר.  למעשה, במס שנתי שייכנס לתוקף כבר ב-16 לדצמבר השנה - כלומר, ביום רביעי הקרוב. במידה שסכום הכסף שנאגר בחשבון ה"רדום" נמוך מ-11.90 דולר, פייפאל תקזז מהחשבון את מלוא הסכום הצבור.
לדברי פייפאל, חשבון ייחשב לרדום מבחינתה אם המשתמש לא ביצע לוג-אין לשירות במשך שנה או שהוא לא שלח, קיבל או הפקיד כסף באמצעות השירות במשך שנה. במילים אחרות, פייפאל לא עד כדי כך חסרת רחמים: גם עכשיו עוד ניתן להתחמק מהקנס, ובקלות, על ידי כניסה לשירות. המהלך של החברה נועד בעיקר כדי "להעיר" את המשתמשים שביצעו רישום לשירות בעבר, זנחו אותו לטובת שירות תשלומים אחר ושכחו ממנו.
בחברה מבהירים כי הקנס לא יחול על מי שחשבון הפייפאל שלו ריק ועל מי שקישר את החשבון שלו לכרטיס אשראי או לכרטיס חיוב - כלומר, רוב המשתמשים בשירות. בכל מקרה, יש להדגיש כי הקנס יקוזז אך ורק מהכסף שהופקד בחשבון ולא מאף אמצעי אחר. הקנס טרם נכנס לתוקף בישראל, אך סביר להניח כי להחלטה העולמית תהיה גם ביטוי מקומי בקרוב.  
פייפאל מתכוונת להזהיר לקוחות לא פעילים מראש, באמצעות המייל או מספר הנייד המקושר לחשבון, בנוגע למועד שבו הקנס ייגבה. למשתמשים, מצדם, מומלץ לנקוט משנה זהירות, שכן מדובר בפתח להונאה של גניבת אימיילים וסיסמאות, ולהיכנס לפייפאל מעמוד חדש.
תגיות PayPal | פייפאל
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בכלל לא מתייחס לחשבונות בישראל..מתרגמים כתבות בלי לבדוק (ל"ת)
    לא נכון 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מסחר
    אליס 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברה יהיה...סגרו חשבונות הם יבינו
    סגור
  • 1.
    חברה בזיונית
    אביעד 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    6 0
    חברה בזיונית, ימיה ספורים
    סגור