דיגיטל וטק

עסקה מלכותית: הארי ומייגן מצטרפים לספוטיפיי

ענקית הסטרימינג מודיעה על שיתוף פעולה ראשון עם השניים, שיפיקו פודקאסטים בלעדיים לאפליקציה. בחודש ינואר האחרון הודיעו כי הם עוזבים את בית המלוכה בדרכם לניהול כלכלה עצמאית
ארנולד נטייב | 
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום מתוך וויקיפדיה)
ענקית הסטרימינג 'ספוטיפיי' הודיעה על שיתוף פעולה ראשון עם הדוכסים מסאסקס: הנסיך הארי ואשתו השחקנית מייגן מרקל. השניים יפיקו פודקאסטים שיעלו באפליקציה המצליחה, מדובר על שותפות בלעדית עם חברת האודיו שהשניים הקימו.
בתחילת השנה הודיעו השניים כי הם לוקחים צעד אחורה מתפקידם בבית המלוכה בדרך ל"עצמאות כלכלית". בספטמבר חתמו הארי ומייגן על חוזה הפקה רב-שנתי עם נטפליקס. מייגן גם השתתפה בסרט התיעודי "פילים" שהופק על ידי דיסני+. 
עבור 'ספוטיפיי' מדובר בעוד שלב בדרך להפיכתה לאימפריית פודקאסטים עם רכישות גדולות ותוכן בלעדי עליו עובדים בחברה. גם קים קרדשיאן חתמה ביוני האחרון על עסקה בלעדית עם ספוטיפיי. מלבדה גם מישל אובמה, אשתו של נשיא ארה''ב לשעבר השיקה פודקאסט משלה.
על פי הערכות, השותפות הרב שנתית צפוייה להגדיל את כמות המשתמשים ב'ספוטיפיי', שעומדת כיום על למעלה מ-320 מיליון אנשים ברחבי העולם. השניים ישתתפו בפודקאסטים בעצמם וגם יארחו אנשים בתכניות שלהם שיגעו בחוויות משותפות וערכים שהם רוצים לבטא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה