דיגיטל וטק

קבל את התנאים או התנתק מווטסאפ. שירות ההודעות משנה את כללי הפרטיות

אפליקציית המסרים עדכנה את קהל לקוחותיה הבוקר בהסכם הפרטיות החדש שלה. על פי ההסכם, משתמש שלא יאשר את המדיניות עד תחילת חודש פברואר, תיחסם גישתו לאפליקצייה | כל הפרטים
ארנולד נטייב |  1
פייסבוק, וואטסאפ (צילום pexels)
אפליקציית המסרים ''וואטסאפ" שבבעלותה של פייסבוק, עדכנה הלילה את הסכם הפרטיות שלה. בהודעה שכל משתמש קיבל הבוקר היה צריך לאשר את התנאים החדשים, במידה ולא תאשרו את התנאים עד ה-8 לפברואר, תיחסם גישתכם לשימוש באפליקצייה. אז מה בעצם החליטו לשנות במדיניות החברה וכיצד זה ישפיע על הלקוחות שמשתמשים באפליקציה? 
זו לא הפעם הראשונה בה הפלטפורמה מבקשת מהציבור לעדכן את המדיניות וזה דבר שבשגרה. מדובר בנוהל רגיל שכדי להמשיך להשתמש בשירותים שהיא מציעה, המשתמש צריך לקבל את התנאים והמדיניות החדשים.
המהלך מגיע כחלק מהמדיניות החדשה של פייסבוק בה היא מבצעת אינטגרציה בין האפליקציות השונות שלה. תחילה זה קרה בין אינסטגרם לפייסבוק, שם שילבו את הצ'אט במסנג'ר לצ'אט של האינסטגרם. כחלק מהמהלך, למשתמשי וואטסאפ בארצות הברית תינתן האפשרות לשלם על מוצרים דרך האפליקצייה. 
על פי טענת החברה, כחלק מהמדיניות וואטסאפ תחלוק את המידע עם שאר האפליקציות במשפחת פייסבוק במטרה לספק למשתמשים שירותים, לשפר אותם, להתאים אותם אישית ולשווק אותם בצורה הטובה ביותר למשתמש.
בעבר, כאשר החברה הייתה מעדכנת את המדיניות היא הייתה מדגישה כבר במשפט הראשון, כמה הפרטיות של הלקוחות חשובים עבורה כדגש המרכזי של האפליקצייה, אך כעת זה נעלם כחלק מהתנאים החדשים. עם זאת, התוכן שבוואטסאפ ממשיך להיות מוצפן, אך המדיניות החדשה מציעה הסתמכות הולכת וגוברת על מוצרי פייסבוק אחרים.
כחלק מהעדכון החדש, בחברה הודיעו כי הם יאספו את המידע הבא: רמת הסוללה, קליטה, גרסת האפליקציה, , פרטי הדפדפן, רשת סלולרית, מספר פלאפון, ספק אינטרנט, שפה, מדינה, כתובת IP והדבר החדש שנוסף - מידע אודות שימוש בתוכנות נוספות שבבעלותה של פייסבוק. 
בחברה גם מעדכנים כי אם אתם מוחקים את האפליקצייה ממכשיר הפלאפון מעכשיו כל המידע שלכם נשאר שמור. כעת, אם תרצו ''להיעלם'' מהרשת הזו, תצטרכו לבצע מחיקת חשבון דרך ההגדרות. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בסך הכול הם רוצים לפעול כמו השטאזי
    פלד (סטאלין) 01/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פוצבוק למדו מהשטאזי, הסיקיוריטטה ברומניה, בסך הכול הם רוצים את מספר חשבון הבנק, והרשאה לפעול בחשבון כמו הבעלים.
    סגור