דיגיטל וטק

טיקטוק מגבילה את בני הנוער: תשנה הגדרות בחשבונות כדי לשמור על הפרטיות

טיקטוק מרחיבה את תחום הבטיחות והפרטיות עם שורה של מגבלות על בני נוער בגילאי 13-15, והופכת את החשבונות שלהם לפרטיים כברירת מחדל ומעתה יהיה ניתן להוריד סרטונים שנוצרי רק על ידי בני 16 ומעלה בלבד | כל השינויים בכתבה
יהודה לוינגר | 
טיקטוק (צילום unsplash)
האפליקציה הפופולארית בקרב בני הנוער, תגביר את הבטיחות לחשבונות של בני 13-15, כאשר הם יוגדרו כפרטיים כברירת מחדל. על פי הודעת החברה היום (רביעי) ישונו הגדרות החשבונות וכי רק חברים שאושרו על ידי בעלי החשבון יוכלו לצפות בסרטונים שהם יוצרים.
לדברי ענקית התוכן, השינוי נובע מתוך הגישה הכוללת בה נוקטת טיקטוק השואפת להבטיח שחברי הקהילה הצעירים יותר יוכלו להחליט באופן אקטיבי האם הם רוצים לפתוח את החשבון שלהם לעיני הציבור ולבצע בחירות מושכלות לגבי התוכן שהם בוחרים לשתף, ועם מי הם בוחרים לשתף אותו.
אז מה יכללו השינויים החדשים? החשבונות של בני 13-15 יוגדרו פרטיים כברירת מחדל, צמצום אפשרויות תגובה ל-"חברים" או "אף אחד", האפשרות של "כולם" תוסר, שינוי הגדרות סרטוני דואט וסטיץ' כך שחברי קהילה אחרים בטיקטוק לא יוכלו להשתמש בתוכן שנוצר על ידי חברי קהילה בני 13-15. עבור חברי קהילה בני 16-17 הגדרה זו תצטמצם ל-"חברים בלבד".
בנוסף, מעתה יהיה ניתן להוריד סרטונים שנוצרו על ידי חברי קהילה בני 16 ומעלה בלבד, ההגדרה "הצע את חשבונך לאחרים" תעבור מעתה למצב כבוי כברירת מחדל ובני 13-15 יוכלו להפוך את חשבונם לציבורי באופן יזום. כל השינויים תקפים למצטרפים חדשים וגם לחברי הקהילה הקיימים.
שינויים אלה מתווספים לעדכונים האחרונים של טיקטוק בתחום בטיחות ופרטיות כגון הגבלת שליחת הודעות ישירות וקיום שידורים חיים לחשבונות של בני 16 ומטה וכן הגבלת קנייה, שליחה וקבלה של מתנות וירטואליות למשתמשים בני 18 ומטה. בנוסף, לאחרונה הודיעה טיקטוק על הרחבת פונקציית בקרת ההורים  המאפשרת שליטה גדולה יותר בחוויית המשתמש של ילדיהם או החשבונות המקושרים לחשבונם.
איליין פוקס, ראש מערך הפרטיות, טיקטוק אירופה מסר כי "בכל הקשור להגנה על חברי הקהילה שלנו ופרטיותם, אף פעם אי אפשר לומר 'הגענו ליעד'. ההשקעה שלנו בנושא החשוב הזה לא תיעצר כאן ואנו נמשיך להרחיב ולשכלל את המדיניות שלנו בנושא. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם רגולטורים ומומחים בתחום בטיחות השימוש ברשת ומשקיעים בטכנולוגיה ובחינוך הצוותים שלנו כדי שטיקטוק תישאר מקום בטוח בו כולם יכולים להביע את היצירתיות שבהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה