דיגיטל וטק

אילון מאסק עונה לטוקבקיסטים: האיש העשיר ביותר בעולם מגייס עובדים שיתמודדו עם הריקושטים של ציוציו

דרישת התפקיד המרכזית: יכולת להדוף התקפות ברשתות החברתיות בעזרת "חשיבה ביקורתית". בחודשים האחרונים מאסק ניסה לעשות את זה לבד, אבל נראה שהפה הגדול שלו גדול לפעמים אף יותר מהונו המוערך ב-201 מיליארד דולר
רועי בהריר-פרל | 
אילון מאסק (צילום אינסטגרם/אילון מאסק)
לחברה אמריקאית מובילה בתחום הרכב החשמלי דרושים מומחי תמיכה (SupporSpecialists) שתפקידם יהיה "לפתור מקרים של התמרמרות ולטפל בהתקפות ברשתות החברתיות על המנכ"ל בעזרת חשיבה ביקורתית". החברה "המובילה" היא טסלה, המנכ"ל הוא אילון מאסק והצעת העבודה הלא שגרתית (או, לחילופין, המאוד שגרתית עבור מי שמכיר את מאסק) פורסמה דווקא כעת בעקבות חוסר יכולתו של מאסק להתמודד בגפו עם אינספור התלונות ברשתות החברתיות על הציוצים השנויים במחלוקת של מי שרק לפני כשבוע הוכתר כאיש העשיר ביותר בעולם, בטוויטר.
בתחילת אוקטובר האחרון החליט מאסק לפרק את מערך הדוברות ויחסי הציבור של טסלה לאחר שלטענתו בעלי התפקידים שם לא ביצעו את עבודתם כראוי, וגרמו, כביכול באשמתם, לפרסומים שליליים רבים נגד החברה. במעמד ההכרזה על פירוק המערך, מאסק הודיע כי מעתה והלאה הוא הכתובת היחידה לתלונות הציבור ולשאלות העיתונאים. באופן צפוי - בעיקר נוכח כמות התלונות על ציוציו הפרובוקטיביים - מאסק הגיע למסקנה שאף על פי שהוא האדם העשיר בעולם כיום (עם הון אישי של 201 מיליארד דולר) הוא לא מצליח להתמודד עם המשימה לבד. כעת, כאמור, הוא מחפש עובדים שיתמקדו בלהיות הפה הגדול שלו.
המשרה, מיותר לציין, מבוססת על עבודה מהבית ובני המזל שיזכו בה יהיו, כלשון מודעת הדרושים שפרסמה טסלה: "החזית והפנים של המותג". כאמור, בחודשים האחרונים מאסק דווקא ניסה לענות בעצמו, ככל יכולתו, לפניות של לקוחות החברה ולגידופים והשמצות שספגו החברה והוא בטוויטר. ואולם, נוכח העובדה שהוא לא ממש שולט בעצמו כשזה מגיע לציוצים וסופג בתגובה אש, קרס לבסוף "המערך החדש". מאסק הפסיק לענות. השאלה היא כיצד בדיוק יורה מאסק לעובדיו החדשים להתמודד עם הכחשת הקורונה של הבוס, הציוצים הילדותיים שלו לגבי מריחואנה (ב-2018 הוא צייץ "טסלה תהפוך לחברה פרטית ברגע שערך המנייה שלה יגיע ל-420 דולר" - רפרנס לקוד התרבותי של צרכני קנאביס) ועמדותיו הפרוגרסיביות בנוגע לטראנסג'נדרים (במסגרתם הביע ביקורת נגד שימוש בכינויי גוף כוללניים).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה