דיגיטל וטק

אילון מאסק עוזב את הטוויטר לאחר שהטריף את המשקיעים בוול סטריט

כל ציוץ של האיש השני העשיר בעולם יכולים להזיז את השוק ברגע, ורק אם הוא רומז לכיוון חברה מסויימת מיליוני עוקביו יסתערו עליה. אז מה גרם לאילון מאסק דווקא עכשיו לקחת פסק זמן מהטוויטר?
יהודה לוינגר |  3
אילון מאסק, טוויטר (צילום טוויטר/ אילון מאסק, pixabay)
המיליארדר ומייסד טסלה, אילון מאסק, הודיע היום (שלישי) כי יפרוש לתקופה מהטוויטר, אך לא פירט מה הסיבה לכך. הציוצים של מאסק, אחד האנשים העשירים בעולם, שיגעו את עולם המניות כאשר כל ציוץ שלו יכול להזניק או להפיל חברות במכה אחת.
מאסק מתחזק חשבון טוויטר עם 44.8 מיליון עוקבים, ולאחר הודעת הפרישה הוא לא פירט לכמה זמן היא תימשך ולמה זה כך. כזכור, רק בעקבות שינוי הביו שלי בטוויטר ל-"ביטקוין" הוביל לקפיצה של שער המטבע הדיגיטלי בלמעלה מ-5,000 דולר תוך דקות ספורות, ועלייה של 20% שנגרמה על ידי מיליוני עוקביו שהסתערו על הביטקוין.
עוד לפני כן, ציוץ בקצרה שלו עם 4 מילים: "דווקא אוהב את ETSY" הוביל לכך שתוך 2 דקות בלבד מהציוץ המניה צברה שווי שוק של למעלה ממיליארד דולר, תוך שהיא עולה ביותר מ-6%.
מאסק עצמו השתעשע מהדבר, לאחר שגם כתב כי: "קניתי צמר סרוג ביד ועוד פריט לכלב שלי", כתבו לו בין היתר העוקבים: "חחח האיש הזה הוא חכם מאוד", "רק תראו איך המנייה עלתה", "אתה פשוט קוסם, למה זה לא עובד לי גם?", "הוא בטח צוחק עכשיו כל כך חזק שהוא שולט בעולם באצבע אחת".
על פי מגזין פורבס, השווי של מאסק עומד על 181.9 מיליארד דולר - נתון המציב אותו כאדם השני בעושרו בעולם לאחר מייסד אמזון ג'ף בזוס עם 194.2 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הבחור מריץ מניות , קונה בערב, מצייץ בבוקר , מוכר בערב.
    איציק 02/2021/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איך הרשויות לא בודקות את תיקי ההשקעות שלו? רק בארץ בודקים?
    סגור
  • 1.
    הוא לא האיש השני הכי עשיר
    טעות קטנה בכתבה 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נכון לחודש ינואר מאסק הכי עשיר לא השני הכי עשיר
    סגור
  • אנחנו בפברואר (ל"ת)
    ייי 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור