דיגיטל וטק

ספוטיפיי משיקה עיצוב חדש ונוח למחשב ולסלולרי

חברת הסטרימר הגדולה משיקה היום ברחבי העולם את העיצוב בחדש שלה לאפליקציה במחשב ובסלולרי. העיצוב החדש מביא איתו גם יתרונות שימוש חדשים, ומעכשיו אפשר יהיה לצרוך את המוזיקה ללא אינטרנט ולחסוך בנתונים
שירה יום טוב | 
ספוטיפיי (צילום אילוסטרציה)
ענקית הסטרימינג הבינלאומית ספוטיפיי הודיעה אמש (חמישי) על עיצוב חדש לאפליקציית לשולחן העבודה במחשב ולנגן המוזיקה האינטרנטי. העיצוב החדש של הממשק יהיה קל ונעים יותר לשימוש, כך לפי ספוטיפיי.
אחרי חודשים ארוכים של בדיקות, מחקרים, שיחות עם משתמשים ואיסוף פידבקים הוכרעה החלטה על העיצוב החדש של דף הבית של "ספוטיפיי". כעת, ספוטיפיי משתפת בתוצאה שתקבל את פניהם של מאות מיליוני משתמשים מסביב לעולם - עיצוב חדש ונקי עם יותר אפשרויות למשתמש.
אז מה נשתנה?
 
דף הבית החדש של ספוטיפיי, צילום: יח"צ
עיצוב חדש עם גישה נוחה יותר לתוכן שאוהבים: מקש ה״חיפוש״ יהיה מעתה בצד שמאל בעמוד הניווט. בעמוד הפרופיל של כל משתמש יופיעו השירים והאלבומים המושמעים ביותר שלו ומשתמשים יוכלו להאזין לערוץ הרדיו של כל שיר או אמן בלחיצת כפתור אחת פשוטה.
יצירת פלייליסטים באופן פשוט ונוח יותר: משתמשים יוכלו לבנות פלייליסטים באופן קל יותר. ניתן יהיה לכתוב תיאור על כל פלייליסט, להוסיף תמונות ושירים חדשים לרשימות הקיימות. כמו כן, נוספה שורת חיפוש והוספה של שירים ופרקי פודקאסטים חדשים לפלייליסטים קיימים.
שימוש מופחת נתוני אינטרנט בעזרת אופציית אוף ליין: משתמשי פרימיום יוכלו להוריד את המוזיקה והפודקאסטים האהובים עליהם ולהאזין להם גם באוף ליין על-ידי לחיצה על כפתור ה״הורדה״ שיהיה זמין מעתה לא רק באפליקציה בנייד אלא גם באפליקציית הדסקטופ.        
העיצוב החדש יחל להתעדכן היום למשתמשי פרימיום ומשתמשים חינמיים מסביב לעולם, התהליך יושלם תוך מספר שבועות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה