דיגיטל וטק

וואטסאפ במהלך ענק: מחיקת הודעות תוך 24 שעות

אפליקציית המסרים בוחנת את האפשרות לצרף אפשרות זמן נוספת של 24 שעות להודעות הזמניות ותאפשר מחיקה של הודעה לאחר יום בנוסף לאופציה הקיימת מאותו של שבוע אחרי
מערכת ice |  2
וואטסאפ (צילום pexels)
וואטסאפ עובדת על הרבה מאוד פיצ'רים חדשים, ומקדישה תשומת לב מיוחדת להודעות שנעלמות. בדיווחים שעולים מעבר לים בימים האחרונים, באפליקציה עובדים על שדרוג נוסף של "ההודעות הזמניות" ומוסיפים אפשרות נוספת של מחיקת הודעות תוך 24 שעות בנוסף לשבעה הימים, האופציה שקיימת עכשיו.
כזכור, הפיצ'ר המדובר התווסף לוואטסאפ לקראת סוף 2020, מדובר בפיצ'ר שזמין בשיחות פרטיות או קבוצתיות והוא יהיה ניתן להפעלה לשני הצדדים או למנהלי הקבוצות, הפיצ'ר עובד רק לאחר שהמשתמשים מפעילים אותו. האפליקציה מוחקת הודעות לא רצויות ובשלב הראשוני וואטסאפ איפשרו שהזמן שבו תמחק ההודעה תוך שבוע. 
ככל הנראה, בעדכון הגרסה הבאה של וואטסאפ, ב-15 במאי, תיפתח האפשרות להפעיל  את הפיצ'ר לאפשרות בו ההודעות ימחקו בתוך 24 שעות או שבוע והכל תלוי בהחלטת המשתמש שיבחר את הזמן. חשוב מאוד להבהיר כי ההודעות שימחקו יכולות להישאר עדיין ברחבי הרשת במידה והם הועברו למשתמשים אחרים או נשמרו במכשיר הפלאפון או שהתוכן שלהן צוטט.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חיקוי עלוב לטלגרם (ל"ת)
    תעברו לטלגרם 04/2021/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    רוצים ווטסאפ משודרג?
    ארז 04/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הורידו את אפליקציית okbye הישראלית לא תצטערו
    סגור