דיגיטל וטק

אפליקציית רובינהוד נפרצה, האם אתם בסכנה?

הפרטים האישיים של לא פחות מ-7 מיליון משתמשים, כשליש מכלל המשתמשים שלה, נפרצו והגיעו לידיהם של ההאקרים. שמותיהם המלאים של 2 מיליון משתמשים ותאריכי הלידה של מאות משתמשים נוספים הודלפו, אך לדברי האפליקצייה, אין חשש לדליפת פרטי האשראי
מערכת ice | 
רובין הוד ולדימיר טנב (צילום pexels Edit AllegedlyHuman wikimedia)
אפליקציית המסחר הפופולרית 'רובינהוד' הודיעה הבוקר (שלישי) כי האקרים השיגו גישה לפרטים אישיים של לא פחות מ-7 מיליון משתמשים, כשליש מכלל המשתמשים שלה. לשמותיהם המלאים של 2 מיליון משתמשים ולתאריכי הלידה של מאות משתמשים נוספים.
יחד עם זאת, בחברה העריכו כי "לא נגרם הפסד כספי לאף לקוח" וכי לא נחשפו מספרי תעודת זהות ופרטי חשבונות". בשלב הראשון, בחברה טענו כי כרטיסי האשראי שהזינו הלקוחות לא בסכנה ולא ניתן להשתמש בהם.
פלטפורמת המסחר וההשקעות ללא עמלות מסרה שהתקרית אירעה "מאוחר בערב ה-3 בנובמבר", והוסיפה שהיא בתהליך של יידוע משתמשים מושפעים. "בהתבסס על החקירה שלנו, התקיפה הוכלה ואנו מאמינים שלא נחשפו מספרי תעודת זהות, מספרי חשבונות בנק או מספרי כרטיסי חיוב וכי לא נגרם הפסד כספי ללקוחות כלשהם כתוצאה מהאירוע".
על פי ההערכות, הצד השלישי הזדוני הנדס חברתית נציג שירות לקוחות כדי לקבל גישה למערכות תמיכה פנימיות, תוך שימוש בו כדי להשיג את כתובות האימייל של חמישה מיליון משתמשים, שמות מלאים לקבוצה אחרת של כשני מיליון אנשים ומידע נוסף כגון שמות, תאריכי לידה ומיקוד עבור קבוצה מוגבלת של 310 משתמשים נוספים. מבין האחרונים, לפחות 10 לקוחות נחשפו "פרטי החשבון הנרחבים" שלהם. עם זאת, החברה לא סיפקה פרטים נוספים לגבי הפרטים ה"רחבים" הללו.
"אנו מתייחסים ברצינות רבה לאבטחת כל הנתונים שנאספים, ואיננו מתכוונים להשתמש בנתונים אלה לשום דבר מעבר למילוי הדרישות הרגולטוריות שלנו", מציינת החברה בדף תמיכה. בעקבות ההפרה, Robinhood ממליצה למשתמשים לבקר במרכז העזרה> החשבון שלי והתחברות> אבטחת חשבון כדי לאבטח את החשבונות שלהם עם אימות דו-שלבי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה