דיגיטל וטק

טוויטר במהלך דרמטי שהגולשים דרשו כבר שנים

טוויטר הודיעה על אחד השינויים הקיצוניים ביותר בתולדות הרשת החברתית, שצפוי להפוך את השימוש בה למתסכל הרבה פחות
יאיר מור | 
טוויטר (צילום pixabay, freepik)
טוויטר הופכת לקצת פחות מעיקה: הרשת החברתית מבוססת הטקסטים הקצרים החלה לשחרר עדכון שפותר את "בעיית הציוצים הנעלמים", שעליה מתלוננים משתמשיה כבר שנים ארוכות.
הבעיה המדוברת נובעת מכך שטוויטר מרעננת את הפיד – או, כפי שהיא קוראת לו, הטיימליין – בתדירות גבוהה מאוד, כך שתציג כמעט ללא הפסקה ציוצים ותגובות חדשים. כתוצאה מכך, אם המשתמש היה באמצע קריאת ציוץ או שרשור מסוים בזמן הריענון – פתאום הציוצים עפים מטה (אם יש הרבה ציוצים חדשים אחרים) או מעלה (אם יש עדכונים לאותו שרשור), והקריאה נקטעת באיבה.
 
לפני כחודשיים הודתה טוויטר כי מדובר בבעיה, וכתבה בציוץ: "בואו נדבר על ציוצים שנעלמים מהתצוגה באמצע הקריאה כשהטיימליין מתרענן. אנחנו יודעים שזו חוויה מתסכלת, ולכן אנו עובדים לשנות זאת. במהלך החודשיים הבאים, נוציא עדכונים לדרך שבה אנו מציגים לכם ציוים כך שלא ייעלמו". אמש, הגיבה החברה לשרשור ההוא בהודעה: "עדכון לחוויית הציוצים הנעלמים משוחרר כעת ל(גרסת ה)רשת! עכשיו אתם יכולים לבחור מתי אתם רוצים להציג ציוצים חדשים בטיימליין שלכם – לחצו על מונה הציוצים (החדשים) בסרגל העליון".
 
כדאי לציין כי באפליקציות של הרשת החברתית לסמארטפונים נפתרה הבעיה הזו כבר לפני זמן מה, כאשר העדכונים האוטומטיים התחלפו בכפתורים ומחוות שהמשתמש יכול לבצע כאשר הוא מעוניין לרענן את הציוצים שהוא רואה כדי להציג תוכן חדש יותר. רק בגרסת הדפדפן של השירות המשיכה החברה לרענן את התצוגה ללא שהמשתמש ירצה בכך – וכעת היא מתחילה לשנות זאת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה