מדדים ומחקרים

דירוג המשפיעים בטוויטר: ינון מגל בירידה, עמית סגל זינק?

מי הם אנשי התקשורת והפוליטיקאים המשפיעים ביותר באוקטובר 2021? האם נתניהו המשיך להוביל את הרשימה ואיזה איש תקשורת עשה את העלייה הגדולה ביותר?|  דירוג המשפיעים בטוויטר
מערכת ice | 
ערוצי התקשורת בטוויטר (צילום pngwing)
נחשף דירוג המשפיעים בישראל של טוויטר לחודש אוקטובר. בראש הרשימה, יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, מיד אחריו חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן שעשתה מהפך עם ינון מגל שבדוח הרבעוני היה במקום השני וכעת הוא במקום השלישי. עמיחי שיקלי תופס את המקום הרביעי.
בדירוג של ליאור מלנבוים,  הצייצן שמדרג את המשפיענים של טוויטר מדי חודש על ידי דאטה שבה הוא עוקב אחרי התגובות, ציוצים חוזרים ולייקים - עמית סגל עשה את העלייה הגדולה ביותר. בדו"ח של הרבעון השלישי סגל היה במקום העשירי ואילו בחודש אוקטובר הוא עלה למקום החמישי. במקום השישי שמעון ריקלין ובמקום השביעי ראש הממשלה נפתלי בנט. 
 
בצלאל סמוטריץ' שלא היה בעשירייה הראשונה עלה למקום השמיני. מהפך גם בין שני שדרני הרדיו, נועם פתחי שהיה במקום השמיני יצא מהעשירייה הראשונה ומי שנכנס במקומו הוא יותם זמרי שהיה במקום ה-13 בדירוג הרבעוני. 
מי שנועל את העשירייה הראשונה הוא עו"ד דוד פורר שהיה בכיר בפרקליטות לשעבר וביולי האחרון עזב את מחלקת הליטיגציה במשרד עורכי הדין גרוס GKH.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה