דיגיטל וטק

סמסונג בצרות? זה המהלך המדאיג של החברה

יצרנית הסמארטפונים הגדולה בעולם הבטיחה לחשוף אתמול מוצר חדש ומהפכני – אך ברגע האחרון קרה משהוא שצריך להדאיג מאוד את כל מי שתכנן לקנות את המכשירים הבאים שלה

יאיר מור |  4
סמסונג גלקסי (צילום pexels)
האם סדרת מכשירי הדגל של סמסונג ל-2022 בסכנה? העיתונות הטכנולוגית העולמית כולה נדהמה אתמול כאשר סמסונג "הבריזה" מאירוע השקה של עצמה, ללא כל הודעה על הסיבה לכך.
באירוע, שהוכרז לפני מעט פחות משבועיים בחשבון הטוויטר של חטיבת השבבים של סמסונג, אמור היה להיחשף Exynos 2200 – השבב החדש של החברה, והראשון שלה במסגרת שיתוף הפעולה עם ענקית המאיצים הגרפיים AMD, שהיה אמור להבטיח שהשבב החדש יספק ביצועים חסרי תקדים למשחקים. על השבב הזה גם אמורה להתבסס סדרת הסמארטפונים Galaxy S22, שצפויה גם היא להיות מוצגת בקרוב. המכשירים נמכרים בד"כ באסיה וארה"ב עם שבבים של קואלקום המתחרה, בעוד באירופה ובישראל הם נמכרים עם שבבי סמסונג.
 
אלא שכאמור, אירוע חשיפת השבב של סמסונג, שעליו מתבססות גרסאות המכשירים שלה הנמכרות בישראל, לא התקיים. החברה לא הודיעה מראש על ביטולו או דחייתו – הדבר היחיד שעשתה היתה למחוק את הציוץ מה-30 בדצמבר בו הכריזה על האירוע. היא גם לא הגיבה לעשרות פניות מכלי תקשורת ששאלו מה קורה.
ה"הברזה" של סמסונג הציתה חרושת שמועות ברשת. שעות לפני האירוע המתוכנן כתב המדליף הסיני Ice Universe בטוויטר כי "סמסונג דחתה את שחרור Exynos2200. מאז השנה שעברה, שחרור (שבבי) Samsung Exynos לא הלך חלק. למעשה, Exynos 2100 תוכנן במקור לנובמבר (2020) אך בוטל בדרך. נראה שהרבה דברים קורים בחטיבת השבבים של סמסונג – אבל לא דברים טובים".
 
מדליף אחר, דוֹיוּן קים, כתב כי כל מכשירי סדרה S22 ברחבי העולם יגיעו עם שבבי Snapdragon של קואלקום, והוסיף: "Exynos 2022 מת. הוא עשוי לצאת מאוחר יותר, אך אני בטוח שהוא לא יהיה בסדרת גלקסי S22".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גועל נפש
    גועל נפש 01/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בושה וחרפה גועל נפש בו
    סגור
  • 2.
    איזה אושר
    אנונימי 01/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סוף סוף מכשיר נורמלי ולא הזבל המתחמם עם האקסינוס הלוואי ככה תמיד
    סגור
  • 1.
    הם ואינטל בצרות
    מלחמת הסיכויים 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    המחזור לא יציב מספיק ..מי שלא ימציא את עצמו מחדש יכחד.כל המוחות והכסף לא מצליחים לשנות אלגוריתמים שגויים אופטימיזציה.
    סגור
  • כל כך לא יציב שיש מחסור עולמי בשבבים
    תחזור לישון 01/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המניות של חברות שעוסקות בפיתוח וייצור שבבים נוסקות לשמיים, אבל אתה הגאון התורן שמשתמש במונחים שאתה בטוח לא מבין, אתה יודע יותר טוב מכולם.
    סגור