דיגיטל וטק

תקלה בשידורי יס פלוס וסטינג: הלקוחות זועמים ותוקפים

לקוחות רבים של החברה טוענים כי אין מענה ותמיכה טכנית בצל השיבושים הרבים שנרשמו הערב וטענו: "ימח שמכם, מחר מתנתקים", "לפחות תעדכנו את הלקוחות האומללים שלכם מה הצפי לתיקון התקלה", "שעה וחצי סובלים לראות את החדשות ואיך שנגמר אתם קורסים?!?", מתי סודרה התקלה לבסוף?
מערכת ice |  3
בניין yes (צילום פלאש 90)
תקלה ענקית בשידורי יס פלוס וסטינג הערב (שבת) בשעות הפריים טיים, כאשר הלקוחות דיווחו על שיבושים רבים ואי יכולת לקלוט את התחנות על גבי תשתית האינטרנט בביתם, דבר שגרר ביקורות חריפות ביותר שלדבריהם גם לא היה מענה בתמיכה הטכנית ולא היה ניתן לדבר או לדווח על כך.
הלקוחות הזועמים כתבו בין היתר ברשתות החברתיות: "באמא שלכם, לפחות תענו לטלפונים", לקוח אחר כתב: "פח?!? אם היה שירות בכלל קודם, אחר כך ניתן לו תואר פח הנכסף. העיקר פתאום שולחים סקר חווית שירות מהקריאה שלא הייתה בכלל".
 
לצד אלו אפילו נכתב: "ימח שמכם, מחר מתנתקים", וגם: "לפחות תעדכנו את הלקוחות האומללים שלכם מה הצפי לתיקון התקלה", עוד נכתב ברשתות: "שעה וחצי סובלים לראות את החדשות ואיך שנגמר אתם קורסים?!?"
 
מיס נמסר: ״בדקות האחרונות יתכנו לחלק מהלקוחות שיבושים בצפייה בשידורי STINGTV ו- yes פלוס על גבי האינטרנט בלבד, השידור הלוויני פועל כסדרו, הנושא מטופל ע״י הצוות ההנדסי״
רק לאחר קצת יותר משעתיים של תקלה, השיבושים סודרו והלקוחות הצליחו לצפות בשידורים כרגיל. החברה מסרה: "הסתיימו השיבושים בצפייה בשידורי STINGTV ו- yes פלוס, השירות חזר לסדרו. אנו מתנצלים בפני הלקוחות על אי הנוחות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שרות טכני גרוע ביותר
    שי לקוח יס 02/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יום אחרי יום מנסה לתפוס המענה קולי אומר שיש 80 לפני באופן קבוע כנראה ה80 מחכים קבוע משאירים טלפון לחזור חוזרים אחרי 13 שעות ויש להם טענה למה אתה לא ליד המכשיר. מתחברים דרך האינטרנט להקליד את הקוד הכול תקוע אצלהם. לא ממליץ שרות גרוע ביותר.
    סגור
  • 2.
    דווקא השירות ב"יס" טוב
    גל 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובכל פעם שהיו בעיות ותקלות, גם אם לא באשמתם, הם פיצו את הלקוחות.
    סגור
  • 1.
    אני מעדיף להחליף את הממיר בסלון
    לפטופ 02/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החלטתי כדי שאוכל לצפות בשידורים, לחבר את הלפטופ לפלזמה, ולשים את נינג'ה ישראל דרך הלפטופ. כשאעבור דירה יהיה לי שם Intel NUC לכל מקרה שלא יהיה
    סגור