דיגיטל וטק

האקרים הפילו את אחד המשחקים הפופולאריים בעולם

אחד מעשרת המשחקים הפופולאריים ביותר בהיסטוריה, שאפילו שימש לפני שנתיים לגיוס תרומות לג'ו ביידן, הותקף על ידי האקרים ושחקנים מתלוננים על בעיות בחיבור
יאיר מור | 
האקרים הפילו את אחד המשחקים הפופולאריים בעולם
מי שניסה לשחק בימים האחרונים ב"Among Us", הגרסה הווירטואלית של משחק החברה "הרוצח", חווה כנראה קשיים בדרך לגיבוש קבוצה של שחקנים מרחבי העולם שמבצעים משימות על חללית וירטואלית בזמן שאחד עד שלושה מהם הם "מתחזים" שרוצחים את יתר חברי הצוות, שמנסים להבין מי הרוצחים ולהרוג אותם לפני שיהרגו את כל האחרים.
ביום שישי לפנות בוקר לפי שעון ישראל הודיעה Innersloth, החברה המפעילה את המשחק, כי היא נמצאת תחת מתקפת מניעת שירות מבוזרת (DDoS) – מתקפה בה גורמים זדוניים משתמשים במכשירים רבים המחוברים לרשת, ונמצאים תחת שליטה חלקית או מלאה שלהם, כדי ליצור עומס על אתר או שירות וכך לגרום לכך שהמשתמשים האמתיים שלו לא יצליחו לגשת אליו, או לפחות לא במהירות שמאפשרת פעילות סדירה.
 
"הולכת פה חבלה חחח. שרתי צפון אמריקה ואירופה מותקפים ב-DDoS. השירות לא יהיה זמין בזמן שהצוות עובד על תיקון הבעיה, אך (זה) עלול לקחת קצת זמן, החזיקו חזק!!!!! מצטערים!!!", נכתב בחשבון הטוויטר הרשמי של החברה מעט אחרי שכאן בישראל הוחלף השעון. "מישהוא באמת היה חייב להתקיף אותנו בסוף יום העבודה שלי??? השעה 5 בערב רציתי לישון זו כזו חוצפה", נוסף בתגובה אופיינית שמגיעה כביכול מעובד החברה שנאלץ להישאר במשרד כדי לטפל בבעיה.
 
במוצאי שבת לפי שעון ישראל עדכנה החברה כי "השרתים עדיין לא פעילים בזמן שאנחנו עובדים כדי לתקן את חבלת ה-DDoS. הם עשויים להיפתח ולהיסגר אך נעדכן אתכם כאשר נחשוב שהם במצב יציב, מצטערים!!!". תגובה נוספת מעובד החברה כביכול הוסיפה: "אני לא מסוגל להאמין שאני עובד בשבת כרגע הייתי אמור ללכת לקנות קרואסון".
 
מאוחר יותר שונה שם החשבון ונוספו לו המלים "השרתים אולי בסדר עכשיו?", כסימן לכך שהחברה מאמינה כי הבעיה כמעט נפתרה אך לא לחלוטין. במקביל, לפי דיווחים של משתמשים בפורום של המשחק ברדיט הבוקר (שני), השרתים האירופים עדיין לא זמינים, אך השרתים האמריקאים חזרו לפעילות תקינה.
"Among Us" הוא אחד המשחקים הפופולאריים ביותר בעולם. לפי ויקיפדיה, ונכון לסוף 2020, הוא זכה לחצי מיליארד משתמשים פעילים, מה שהציב אותו במקום השמיני ברשימת המשחקים הפופואלריים ביותר. המשחק היה להיט מיידי עם השקתו ב-2019, וזכה לקפיצה נוספת בפופולאריות ב-2020, לאחר שאלכסנדריה אוקסיו-קורטז, חברת בית הנבחרים האמריקאי הצעירה בהיסטוריה, שיחקה בו בשידור חי במשך שלוש שעות כדי לעודד צופים לתרום לקמפיין הבחירות לנשיאות של ג'ו ביידן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה