דיגיטל וטק

אילון מאסק נעלם, וזה מה שקרה לחשבון הטוויטר שלו

אילון מאסק שומר על שתיקה ארוכה של שבוע, כשבמושגים של אחד הפרופילים הנעקבים בטוויטר מדובר באירוע חריג מאוד. מה קרה למיליארדר?
מערכת ice |  1
אילון מאסק (צילום Zigres /Shutterstock, פייסבוק/ אילון מאסק)
אילון מאסק חצה השבוע את רף 100 מיליון העוקבים בטוויטר, אך לצד ההישג הזה, מאסק נמצא בשקט תעשייתי ברשת החברתית מאסק למעשה הפך למשתמש הטוויטר השישי בלבד שצבר 100 מיליון עוקבים והראשון מבין מנהיגים עסקיים בולטים.
חשבונות אחרים במועדון הנדירים שייכים לנשיא לשעבר ברק אובמה, ג'סטין ביבר, ריהאנה, קייטי פרי וכריסטיאנו רונאלדו. צבירת העוקבים הזאת התרחשה בין ראשון לשני, על פי נתונים מ-Social Blade. הוא צבר יותר מארבעה מיליון עוקבים בטוויטר במהלך 30 הימים האחרונים בלבד.
למרות העלייה הגדולה במספר העוקבים, מאסק לא פרסם פוסט בטוויטר מאז 21 ביוני. הציוצים שלו באותו יום כללו תגובה חריפה לקרב FCC מתבשל על שימוש בפס רחב שהשפיע על שירות האינטרנט הלוויין Starlink Starlink של חברתו SpaceX, כמו גם פוסט בתגובה לדיווח של Cars.com שזיהה את דגם Y ודגם 3 של טסלה כ"אמריקאיים" ביותר מכוניות מתוצרת 2022.
מאסק התייחס גם למחירי הדלק העולים על ידי פרסום תמונה בת שנה של תחנת דלק 7-Eleven המציגה נקודת מחיר של 7.11 דולר במהלך בדיקת סימן.
21 ביוני סימן את פרסום ההופעה האחרונה של מאסק בתקשורת בתקשורת - ראיון עם בלומברג בפורום הכלכלי של קטאר, שבו הזהיר מפני מיתון סביר בארה"ב וזיהה מכשולים מרכזיים בהצעתו הקבועה לרכוש את טוויטר בעסקת רכש של 44 מיליארד דולר.
 
שתיקה של שבוע היא יוצאת דופן עבור המיליארדר, שמשתמש בחשבון הטוויטר שלו כדי לשתף הכל, החל מעדכונים גדולים על העסקים שלו טסלה ו-SpaceX ועד לממים חסרי כבוד ועד לפחדיו מפני קריסת אוכלוסיה פוטנציאלית.
היעדרותו של מאסק מתרחשת גם ברקע העובדה שהצעת הרכש שלו בטוויטר עומדת כרגע במו"מ רציני. מועצת המנהלים של טוויטר הצביעה פה אחד בשבוע שעבר להמליץ ​​לבעלי המניות לקבל את הצעתו בשווי 44 מיליארד דולר לרכישת העסקה מאמצע מאי, בשל חששותיו המתמשכים של מאסק לגבי מספר הספאם-בוטים בבסיס המשתמשים של טוויטר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שגיאות תרגום מביכות
    מומחא_להיבריט 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בבקשה תקנו את השגיאות. דוגמאות: "במהלך בדיקת סימן", "תגובה חריפה לקרב FCC מתבשל", "ועד לממים חסרי כבוד ועד לפחדיו מפני קריסת אוכלוסיה פוטנציאלית.", "בבסיס המשתמשים"
    סגור