דיגיטל וטק

הכריש מקשת 12: "לא אתפלא אם יהיו עשרות מפוטרים"

דובי פרנסיס שותף מנהל בקרן 'גרופ 11' התייחס היום למשבר הפיטורים בעולם ההיי-טק ולא ניבא לו טובות בעתיד הקרוב: "לא אתפלא אם יהיו עשרות אלפי מפוטרים בהייטק".
מערכת ice |  1
דובי פרנסס (צילום Group 11)

דובי פרנסס, שותף מנהל בקרן 'גרופ 11' האמריקאית, המוכר גם כטאלנט תכונית "הכרישים", התייחס היום (חמישי) בראיון לסיוון כהן ב-103 FM למשבר הפיטורים בהייט-טק ואמר כי "לא אתפלא אם יהיו עשרות אלפי מפוטרים בהייטק".

לדבריו, "אנו מתנהלים בסביבת ריביות קרובה לאפס, ולכן זה מאלץ לבצע השקעות אחרות. הכסף הולך למנהלים, ולא תמיד הם מנהלים טובים. ראינו התנהגות לא אחראית של משקיעים מוסדיים".
 


בהמשך הסביר המשקיע הותיק כי הוא מאמין בעתיד ענף הטכנולוגיה, אך הוא סבור כי הסתיים עידן הכסף הגדול. "יש יותר מדי שחקנים לא טובים. אם אתה שחקן בינוני פלוס, בסביבת העבודה הנוכחית אתה לא תצליח. יש הרבה מאוד מה לנקות, תיקון השוק ייקח כמה שנים כדי לחזור למצב מוצא בסיסי, בריא וטוב". אמר. 

פרנסס כזכור, רשם במהלך חודש אפריל עסקה עם חברת ההשקעות  Hamilton Lane (המילטון ליין) שמנהלת כ-851 מיליארד דולר. במסגרת העסקה מכרה גרופ 11 אחזקות מהקרן השלישית של גרופ 11, המבוססת על השקעות בחברות יוניקורן.



קודם לכן,  הודיעה גרופ 11 למכירת אחזקות לקרן StepStone האמריקאית המנהלת 548 מיליארד דולר. מדובר על עוד מהלך שמסמל את האמון הרב בקרב משקיעים גדולים בארצות הברית בצמיחתן של חברות יוניקורן הישראליות.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עשרות!
    עשרות 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עשרות... ואוו
    סגור