דיגיטל וטק

מתחרה לנטפליקס ודיסני פלוס? יוטיוב בדרך למהלך משוגע

יוטיוב מתכננת להשיק שירות וידאו סטרימינג חדש והוא כבר נמצא בעבודות פיתוח למעלה משנה וחצי ועתיד להיות זמין ללקוחות כבר בסתיו.
מערכת ice |  4
יוטיוב (צילום unsplash ,pixabay)
YouTube מבית אלפבית, מתכננת להשיק חנות מקוונת לשירותי סטרימינג, כך דיווח הוול סטריט ג'ורנל ביום שישי. החברה חידשה שיחות עם חברות בידור על השתתפות בפלטפורמה, שאליה היא מתייחסת באופן פנימי כ"חנות ערוצית", נכתב בדו"ח, תוך ציטוט של מקורבים לדיונים האחרונים.
הפלטפורמה החדשה שרוצה יוטיוב להעלות, נמצאת בעבודות במשך 18 חודשים לפחות ועשויה להיות זמינה כבר בסתיו הקרוב, הוסיף הדו"ח, אלפבית לא הגיבה מיד לפניית רויטרס להגיב.
 
עם יותר צרכנים ש"חותכים את החוטים בכבלים או בלוויין" ועוברים לשירותי סטרימינג מבוססי מנוי, ההשקה המתוכננת תאפשר ליוטיוב להצטרף לחברות כמו רוקו ואפל במטרה להשיג חלק משוק הסטרימינג הצפוף ממילא עם כוחות מובילים כמו נטפליקס ודיסני פלוס.
מוקדם יותר השבוע, ה"ניו יורק טיימס" דיווח כי גם רשת קמעונאות הענק וולמארט, כבר קיימה שיחות עם שורה של חברות מדיה מובילות לגבי הכללת בידור סטרימינג בשירות הלקוחות שלה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יוטיוב זו המצאת המאה.. (ל"ת)
    רון 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תכלס יוטיוב טיפשים מאז שפתחו את הפרימיום הם איבדו המון
    ממממ 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מאז שהם פתחו את הפרימיום אי אפשר לראות שום סרטון בלי מאתיים פרסומות על הדרך כדי שתשלם ותעשה מנוי והנה תשימו לב שפעם להיט היה מגיע ל20 מיליון צפיות ב24 שעות היום כוכבים גדולים כמו דה וויקנד אד שירן מגיעים למספרים האלה אחרי כמה שבועות רק וגם כבר לא מגיעים לאזור המיליארד מקסימום כמה מאות , גם הז'אנר של היוטיוברים כבר התאדה לו והטיקטוק החליף אותם . קיצר הייתם גרידים והנה עכשיו נשארתם בלי כלום
    סגור
  • חוסם פרסומות
    הגרינג' 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוריד חוסם פרסומות מה הבעיה
    סגור
  • שטויות
    ירון 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יוטיוב לפי כל הפרמטרים הפלטפורמה הכי טובה ליוצרי תוכן איכותי. טיקטוק פלטפורמה מעולה אבל לא מחליפה אץ יוטיוב . 2 דברים שונים.
    סגור