דיגיטל וטק

מה צפוי בכנס הפינטק בהנחיית העיתונאית ליאת רון?

השבוע יתקיים כנס הפינטק הישראלי, שיונחה השנה על ידי העיתונאית הכלכלית הבכירה. במרכז הכנס ייעלו הנושאים החמים המעסיקים את ענף הפינטק הישראלי, במסגרת הכנס יוענקו פרסים במסגרת תחרות אתגרים טכנולוגיים ופתרונות פינטק שנערכה בין עשרים חברות
מערכת ice |  1
העיתונאית ליאת רון (צילום עדי אורני)
ברביעי הקרוב תארח קהילת הפינטק Fintech.IL בשיתוף מכון ספרא באוניברסיטת תל אביב את כנס הפינטק בנושא: ״המהפכה הטכנולוגית מגיעה לעולמות האשראי״ את הכנס יוביל מנהל הקהילה שמואל בן-טובים, וישתתפו ד"ר רון מלכא, מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה ובכירי תעשיית הפינטק הישראלית. את הכנס תנחה העיתונאית הכלכלית הבכירה ליאת רון.
כנס הפינטק של קהילת הפינטק הישראלית בהובלת  Fintech.IL יתכנס ביום רביעי הקרוב בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב. את הכנס יפתחו  מנהל הקהילה מר שמואל בן-טובים, ד"ר רון מלכא, מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה,פרופ' דן עמירם, דקאן הפקולטה לניהול ע"ש קולר, אוניברסיטת תל-אביב,ד"ר סיון פרנקל, ראש משותף, מכון ספרא בפקולטה לניהול ע"ש קולר, אוניברסיטת ת"א. את הכנס תנחה העיתונאית הכלכלית הבכירה ליאת רון.
במרכז הכנס ייעלו הנושאים החמים המעסיקים את ענף הפינטק הישראלי, ביניהם: תחום האשראי והטמעת הטכנולוגיות, אשראי וטכנולוגיה בזירה הבינלאומית, בינה מלאכותית ככלי בהחלטות אשראי – שיקולים ערכיים ומשפטיים, מערכת שיתוף נתוני אשראי, חדשנות פיננסית – אתגרים מרכזיים של עסקים קטנים ובינוניים בישראל, פתרונות פינטק ואתגרים טכנולוגיים בעקבות הבנקאות הפתוחה, אשראי בנקודות מכירה ועוד. במסגרת הכנס תעניק הקהילה פרסים במסגרת תחרות שנערכה בין עשרים חברות שעסקה ב״אתגרים טכנולוגיים ופתרונות פינטק לענף האשראי החוץ- בנקאי".
 
קהילת FintechIL הוקמה בחודש נובמבר 2021 ביוזמת משרד הכלכלה ובהשתתפות משרד האוצר, בנק ישראל, רשות ניירות ערך, רשות החדשנות ומטה ישראל דיגיטלית. חזון הקהילה הוא לקדם חדשנות במגזר הפיננסי בישראל, כדי להעניק לציבור הרחב ולעולם העסקים הישראלי נגישות מרבית למגוון רחב של שירותים מתקדמים, איכותיים ותחרותיים, לממש את הפוטנציאל של התעשייה כמקור של צמיחה כלכלית, של תעסוקת עובדים איכותיים וכענף יצוא.
שמואל בן טובים מנהל קהילת FintechIL: ״מתרגשים לארח את הכנס המרכזי של קהילת הפינטק הישראלית, ולפגוש במקום אחד את מגוון השחקנים בענף. לקחנו על עצמו תפקיד מרכזי בהעלאת המודעות לענף המתפתח והכה חשוב הזה, ששם את החברות הישראליות על מפת הפינטק העולמית. אני מודה לשותפינו האסטרטגיים בנק לאומי, KPMG, מיכמן, שיבלת We Sure, חברת FICO הבינלאומית וחברת Open-Finance שמסייעים לנו לקדם, לפתח ולחשוף את התעשייה הזאת בארץ ובעולם״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עיתונאית? מקסימום כתבת מטעם ב 1.90שח (ל"ת)
    סשה 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור