דיגיטל וטק

טיקטוק בהודעה חריגה: "חשבונות הפוליטיקאים יוגבלו"

הרשת החברתית טיק טוק תגביל את פעילות חשבונות הפוליטיקאים, המפלגות והגופים הממשלתיים. בהנהלת הרשת טוענים: "יוצרים איזון נכון"
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום unsplash)
טיקטוק הודיעה היום (רביעי) כי היא מרחיבה את ההגבלות כל חשבונותיהם של פוליטיקאים, מפלגות וחשבונות מממשלתיים. מעתה לחשבונות אלו לא תהיה גישה להגדרות הפרסום של טיקטוק באופן מוחלט ואוטומטי. בנוסף, טיקטוק תגביל את הגישה של חשבונות אלו להגדרות המונטיזציה (שימוש באינטרנט למטרת רווח) ובהן פיצ'ר המתנות, טיפים ומסחר מקוון, והם לא יהיו זכאים לקחת חלק בקרן היוצרים של טיקטוק.
 
מתוך כך במהלך השבועות הקרובים, טיקטוק תגלגל עדכון נוסף שכולל איסור על גיוס כספים לקמפיין פוליטי. דוגמא לתוכן כזה יהיה סרטון של פוליטיקאי שמבקש תרומות, או מפלגה פוליטית שמפנה אנשים לדף תרומה באתר האינטרנט שלהם. למעשה טיקטוק כבר אסרה בעבר על פרסום פוליטי, הכולל איסור על תוכן פוליטי בתוך מודעות פרסומיות או תשלום ישיר ליוצרים. צעד זה הוא ללא ספק עליית מדרגה במלחמה על הפולטיזציה של הרשתות החברתיות.
 
קורמאק קינן ראש תחום אמון ובטיחות בטיקטוק מסרה: "באמצעות שילוב של הגבלת הגדרות המונטיזציה יחד עם איסור על גיוס כספים לקמפיין פוליטי, אנו מאמינים שאנו מייצרים את האיזון הנכון בין מתן אפשרות לאנשים לדון בנושאים רלוונטיים לחייהם לבין שמירה על פלטפורמה יצירתית ומבדרת, כמו שהקהילה שלנו רוצה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה