דיגיטל וטק

אפל מיוזיק שוברת שיא: 100 מיליון שירים

אפל מיוזיק עומדת לקטוף הישג מדהים עם 100 מיליון שירים שהיא מציעה בשירות הסטרימינג שלה. ענקית המוזיקה צפויה להשיג את היעד כבר בשבוע הבא
מערכת ice |  1
שימוש באוזניות (צילום Istock)
בכל חודש, 20,000 זמרים וכותבי שירים מעלים מוזיקה לשירות של אפל מיוזיק. עכשיו, החברה עומדת לשבור שיא ולהציע 100 מיליון שירים. ענקית המוזיקה אמרה שלפי מידע פנימי, אפל מיוזיק תגיע ליעד ביום שני הקרוב. רייצ'ל ניומן, עורכת התוכן הראשית של החברה, אמרה לסוכנות הידיעות AP: "זה מספר עצום. כיום, יותר מתמיד, אפשר ליצור מוזיקה, להקליט אותה ולשחרר אותה לאוויר בקלות, שבעיניי זה די מדהים".
אפל מיוזיק טוענת שנקודת הציון המשמעותית הזאת מציב אותה כקטלוג המוזיקה הגדול ביותר בעולם, שמשאירה את יוטיוב (80 מיליון שירים), ספוטיפיי (82 מיליון שירים ופודקסטים) ואמזון מיוזיק (90 מיליון שירים) הרחק מאחור. בעוד שהשיר שיצעיד את אפל מיוזיק מעבר לסף לא ידוע, יש סיכוי טוב שהוא לא יגיע מארה"ב או אפילו יהיה באנגלית מכיוון שהשירות כולל יותר ויותר מוזיקה מכל רחבי העולם.
 
כש-iTunes הושק, השירות הכיל מוזיקה ב-200 שפות וניבים, כשמחצית מהתוכן היה באנגלית. כעת, 40% מההיצע של אפל מיוזיק הוא באנגלית, ומספר השפות והניבים הוא עד 350. המצעדים המובילים של הפלטפורמה, שהיו בעבר נחלתן של ארה"ב, בריטניה, קנדה ואוסטרליה, מוחלפים כיום במנגינות מיפן, קולומביה, גאנה, ניגריה ודרום קוריאה. 
בארבע השנים האחרונות, מספר השירים של אפל מיוזיק הוכפל מ-50 מיליון ב-2018, וההערכה היא שהמגפה האיצה את לוח הזמנים בזמן הקורונה כשאנשים חיפשו בידור יצירתי. 
כזכור, חברת אפל הקימה את iTunes בשנת 2003 עם 200,000 שירים. לפני 7 שנים השיקה את אפל מיוזיק שכיום כוללת מנויים מ-167 מדינות ברחבי העולם. החברה תחגוג את ההישג הענק בסדרה שנקראת אפל מיוזיק טודיי ושם יסופר הסיפור שמאחורי שיר ישן או חדש, שיהיה אחד מבין 100 מיליון שירים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ואיכות מעולה!
    צ׳י 10/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי בספוטיפיי, עברתי ליוטיוב מיוזיק, אבל אפל זה עולם אחר, חווית שמע יוצאת דופן, איכות שאין לה מתחרים
    סגור