דיגיטל וטק

סיגייט משיקה פלטפורמה להאצת חדשנות וייעול תהליכי למידת מכונה

סיגייט משיקה את פלטפורמת Lyve Cloud Analytics שתאפשר האצת חדשנות וייעול תהליכי למידת מכונה. פלטפורמת Lyve Cloud Analytics תשפר את הפרודוקטיביות ותאפשר חסכון ענק בעלויות

מערכת ice | 
ראבי נאיק סמנכ"ל מידע אחסון בסיגייט (צילום יחצ)
סיגייט טכנולוגיות, מובילה עולמית בפתרונות תשתית אחסון וניהול נתונים, הודיעה על השקת פלטפורמת Lyve Cloud Analytics, פתרון שלם מבוסס ענן הכולל אחסון, מחשוב וניתוח. הפלטפורמה פותחה והושקה במטרה לסייע ללקוחות Lyve Cloud להפחית משמעותית את עלות הבעלות הכוללת (TCO), ולהאיץ ולקצר את זמן העבודה של ה-DataOps וה-MLOps שלהם (פעולות למידת מכונה).
הוספת יכולת הניתוח לאחסון בענן תאפשר לארגונים להפעיל את הנתונים המאוחסנים שלהם בארכיטקטורת אגם נתונים פתוח לניתוח בקנה מידה פטה-בייט, מה שיאיץ עוד יותר את זמן ההטמעה והחדשנות, ויניב חיסכון של עד 40% בעלויות בהשוואה לתכניות הזמינות בשוק.
 
בתחום הנתונים של היום, אסטרטגיית ריבוי העננים (Multicloud) הפכה למיינסטרים, אך אתגרי גישה מורכבים לנתונים ועלויות בלתי צפויות, מקשים על ניצול הנתונים האופטימלי. אתגרים אלו מציבים מחסומים גדולים עוד יותר עבור תעשיות עתירות נתונים שבהן ארגונים מסתמכים במידה רבה על כמות עצומה של נתונים שנאספו כדי להכשיר את מערכות ניתוח הנתונים, הבינה המלאכותית ולמידת המכונה שלהם. לפי חברת המחקר גרטנר, רק 53% מפרויקטים הבינה המלאכותית משיגים ייצור מאב טיפוס בגלל היעדר כלים נכונים לקנה מידה.
סיגייט מציעה, תוך מינוף חוויית הייצור המובילה שלה, פתרונות קוד אנליטיים מלאים המוגדרים מראש לסדרות זמן, ניהול נתונים טבלאיים, וניתוח תמונות בנוסף לשירותים מקצועיים כלולים שיכולים לצמצם באופן דרמטי את זמן הטמעת הניתוח בסביבת ייצור משנה-שנה וחצי עד לפחות מ-4 חודשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה