דיגיטל וטק

Synology מכריזה על פתרונות ענן היברידי חדשים

החברה הציגה שורה של פתרונות לעסקים וצרכני נתונים כבדים - פתרונות המושקים במסגרת אסטרטגיית הענן ההיברידית שלה
מערכת ice | 
ענקית האחסון Synology חשפה אמש (שני) במפגש עיתונאים שורה של פתרונות לעסקים וצרכני נתונים כבדים - פתרונות המושקים במסגרת אסטרטגיית הענן ההיברידית של סינולוג'י שנועדה לסייע לארגונים ועובדים מהבית ומהמשרד לגשת לנתונים בצורה מהירה. בין היתר, הציגה החברה פתרון משולב של ענן פרטי וציבורי, המציע גישה לנתונים בצורה גמישה ומאובטחת, מה שמאפשר לעסקים להפוך לזריזים ולמוגנים יותר. פתרונות סינולוג'י מופצים בישראל על ידי חברת בנדא מגנטיק.
בין הפתרונות שחשפה החברה: DiskStation Manager – DSM, מערכת הפעלה מבוססת לינוקס שמגיעה עם ממשק אינטרנט אינטואיטיבי בשימוש ב-Synology NAS. כונן :Synology, שרת קבצים מרכזי מאפשר גישה לקבצים מפלטפורמות שונות (לקוח PC, מכשיר נייד, דפדפן אינטרנט) המשמש כשירות ענן. שיתוף היברידי: שילוב האחסון המקומי עם Synology C2 Cloud ליצירת סביבת ענן היברידית :C2 Cloud Storage. תוכניות גמישות ומותאמות אישית לכל משתמש עבור ריבוי גרסאות ומניעת כפילות נתונים. חבילת גיבוי אקטיבית: גיבוי מחשבים אישיים, שרתים פיזיים, שרתי קבצים, תחנות עבודה ו-DSM באופן מרכזי. גיבוי היפר: גיבוי תיקיות, הגדרות מערכת וחבילות תוכנה מ-Synology NAS.
 
Synology, העומדת בחזית ניהול וגיבוי הנתונים, מחדשת ומתאימה את עצמה לטכנולוגיות מתפתחות, וממשיכה להציע אפשרויות חדשות, הכוללות לא רק פתרונות אחסון וגיבוי נתונים, אלא גם שיתוף קבצים, ניהול שידורי וידאו ותשתיות רשת - הכל תוכנן מתוך מחשבה על מטרה אחת - הצגת פלטפורמה מרכזית שמטרתה לפשט את ניהול ה-IT תוך הנעת טרנספורמציה דיגיטלית לעסקים ברחבי העולם.
 

סינולוג'י C2, יוטיוב


תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה