דיגיטל וטק

חברת Infinidat מציגה חידושים משמעותיים בפתרונות אחסון נתונים

פיל באלינג'ר, מנכ"ל החברה: "Infinidat קובעת את הסטנדרט של אחסון נתונים לארגוני אנטרפרייז"
מערכת ice | 
חברת Infinidat, הספקית המובילה של פתרונות אחסון נתונים לארגוני אנטרפרייז, מציגה סדרה של חידושים משמעותיים בפלטפורמות InfiniBox ו-InfiniGuard, המרחיבים את היכולות הטכנולוגיות ואת האחריות ל-SLA. חידושים אלו מחזקים את מעמדה של Infinidat כמובילה באחסון מרכזי, אבטחת מידע מודרנית ושרידות סייבר.
השיפורים החדשים מאפשרים לארגונים לשפר את שרידות הסייבר עם יכולות InfiniSafe רחבות יותר, התאוששות מהירה ומובטחת ממתקפת סייבר, דטה סנטר ירוק יותר עם דרישות חשמל וקירור נמוכות, וצמצום עלות הבעלות הכוללת בשיעור דו ספרתי, מעבר לניתן כיום עם מערכות קיימות.
 
"Infinidat קובעת את הסטנדרט של אחסון נתונים לארגוני אנטרפרייז" אמר פיל באלינג'ר, מנכ"ל Infinidat. "אנו פותרים את האתגרים הקיימים בקרב לקוחות בשוק האנטרפרייז וספקי שירותי הענן על ידי שדרוג פלטפורמות ה-InfiniBox ו-InfiniGuard שלנו עם יכולות נוספות ומתקדמות מסוגן, שדרוג האחריות, שיפור משמעותי של שרידות הסייבר וצמצום עלות הבעלות הכוללת (TCO). אנו מספקים חווית לקוח ללא תחרות ומעבר לציפיות וממשיכים להתקדם עם ארכיטקטורת האחסון מבוססת התוכנה שלנו, הקיימת בכל הפלטפורמות, המאפשרת לנו להציג סט חדש יכולות ופונקציות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה