דיגיטל וטק

האם הוט ניצחה את בזק? מדד איכות שירות האינטרנט נחשף

משרד התקשורת מפרסם את מדד איכות השירות של ספקיות האינטרנט בישראל ומגלה: פרטנר היא הספקית עם מדד שביעות הרצון הגבוה ביותר באופן כללי, אך בהתמקדות על לקוחות סיבים אופטיים סלקום נהנית משביעות רצון גבוהה יותר. ואיפה נמצאות בזק והוט?

יאיר מור | 
שירותי אינטרנט (צילום vecteezy)
פרטנר היא ספקית האינטרנט הנהנית משביעות הרצון הגבוהה ביותר בקרב הלקוחות, כך לפי מדד השירות של משרד התקשורת, שמפורסם היום בפעם השנייה ומתבסס על סקר שביצע מכון סמית בחודש מרץ האחרון לגבי 2021.
במדד השירות הטכני קיבלה פרטנר ממוצע של 8, ובמדד שירות הלקוחות 7.7. המשרד ציין כי החברה שמרה על מקומה מהשנה הקודמת, וכי הציונים שקיבלה מהווים שמירה על הרמה במדד השירות הטכני ועלייה קלה בציון על שירות הלקוחות; בזק בינלאומי במקום השני עם ממוצעים של 7.2 בשירות טכני ו-7.6 בשירות לקוחות; במקום השלישי סלקום, עם ממוצע של 7.1 במדדי השירות הטכני ו-7.4 במדדי שירות הלקוחות; ובמקום האחרון, בהפרש אדיר, הוט-נט, עם ממוצעים של 5.45 ו-5.8.
 
בסקר נפרד, שנערך בקיץ בקרב 1,200 ישראלים והתמקד בשביות הרצון של לקוחות שמחוברים לאינטרנט בסיב אופטי, ניצחה סלקום עם שביעת רצון של 8.5; פרטנר הסתפקה במקום השני עם 8.2; בזק במקום השלישי עם 7.6; והוט אחרונה עם 6.6 בלבד.
הלו 015 היתה הספקית עם מספר התלונות הגבוה ביותר (במספר לכל 10,000 מנויים) על חיובי-יתר, בהפרש אדיר מכל היתר; במקום השני 019; בשלישי עמיתנט; אקספון ברביעי; הוטנט בהפרש קטן אחריה במקום החמישי; אינטרנט רימון במקום השישי, ובזק בהפרש זעיר מאוד אחריה במקום השביעי; ובמקום האחרון, עם מספר התלונות הקטן ביותר, טריפל סי.
"הצרכנים בישראל ראויים לשירותי תקשורת איכותיים במחירים אטרקטיביים ותחרותיים, וגם לשירות לקוחות מצוין", אמר שר התקשורת, יועז הנדל, שהדו"ח החדש הוא הפעולה המשמעותית האחרונה שלו בתפקיד. "עם כניסתי למשרד, הצבנו יעד לעודד את התחרות בשוק התקשורת, אך בנוסף גם את שיפור איכות השירות. אחד הכלים האפקטיביים לעודד את שיפור השירות הוא פרסום 'מדד איכות השירות', שנועד להעניק לצרכנים מידע שקוף ואובייקטיבי ולאפשר להם לבחור באופן מושכל את החברה שמתאימה לצרכים שלהם. אני קורא לציבור הצרכנים להיכנס ולהתרשם ממדד איכות השירות שפרסמנו היום – כעת הכוח בידיכם".
מנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן-חורין, הוסיפה כי "מדד איכות השירות הוא כלי שמעצים את הצרכן הישראלי ומנגיש לו מידע חשוב על טיב השירות של חברות התקשורת השונות. חשיפת ביצועי החברות ושביעות הרצון מהן, מעודדת את החברות לשפר את השירות, ומגדילה את התחרות על לב הצרכן."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה