דיגיטל וטק

מחפשים עבודה בהיי-טק? זו החברה שזכתה בפרס המעסיק האמין בפעם השנייה ברציפות

חברת ALLSTARSIT הישראלית לפיתוח תוכנה ומיקור חוץ, המפעילה מוקדי פיתוח בישראל, אוקראינה, צ'כיה, רומניה, בולגריה, דובאי ופולין, זכתה בפרס המעסיק האמין בפולין זו השנה השנייה ברציפות
מערכת ice | 
עבודה (צילום unsplash)
חברת ALLSTARSIT הישראלית לפיתוח תוכנה ומיקור חוץ, המפעילה מוקדי פיתוח בישראל, אוקראינה, צ'כיה, רומניה, בולגריה ודובאי. בנוסף, לחברה שירותים של תמיכה טכנית באזור קולומביה, אמריקה הלטינית ובהודו.
בחודש נובמבר, לפני כשנה, התווספה פולין לרשימה עם פתיחת משרדי החברה בבירה ורשה. אחד מערכי הליבה של החברה הוא חדשנות והיא פועלת לפיו ללא הרף ומגייסת מומחים חדשים לשורותיה במתכונת שבועית. פעילות זו זיכתה אותה השבוע בפרס 'המעסיק האמין'.
בחודש אוקטובר האחרון התקיים כנס היזמות הפולני השנתי בראשות ראש עיריית קרקוב ג'אסק מג'רובסקי. באירוע השתתפו יותר מ-2,000 יזמים, מדענים, מנהלי חברות ומוסדות, דיקני אוניברסיטאות, מומחי משפט וכלכלה ונציגים של הממשל המקומי. בדומה לשנים קודמות גם השנה הוכרזו שמות החברות והמוסדות אשר הפעילות וההישגים שלהם ראויים לציון לשבח, וביניהם חברת ALSTARSIT שזכתה, זו הפעם השניhה ברציפות בפרס 'המעסיק האמין' שהוענק לחברה מטעם קונגרס היזמות הפולני אשר ארגן את הכנס.
 
ערכי הליבה של החברה על פיהם מושתתת פעילות החברה מאז הקמתה לפני כשני עשורים הובילו אותה לזכות בפרס זו הפעם השנייה: שכר הוגן, תמריצים ותועלות לעובדים, ביטוח רפואי, ייעוץ פסיכולוגי, תוכנית קידום אישית, השתלמויות,  התלמדויות בשכר, תקציב למשרד ביתי, קורסים בשפות (אנגלית, פורטוגזית, פולנית וספרדית), מנטורינג אישי, מתנות יוקרתיות ועוד.
בנוסף, שקיפות ותקשורת פנים ארגונית פתוחה, תנאי העסקה אידיאליים המאפשרים עבודה מהבית, מהמשרד או חללי עבודה משותפים לבחירת העובדים ולנוחיותם. חופשות מאורגנות ליעדים אקזוטיים ברחבי העולם, הזדמנויות לקידום בחברה ופיתוח קריירה, התלמדויות בתשלום, קורסים אונליין, לימודי חוץ, התנסויות בתפקידים שונים בתחום הכתיבה, נאום בציבור, אימון אישי ועוד. קורסים בתחום ה IT המיועדים לילדי העובדים.
דאגה לרווחה הפיסית והנפשית של העובדים - ייעוץ פסיכולוגי, טיפול קבוצתי, וובינרים בנושאים שונים, פעילויות ספורט, אחריות תאגידית - פעילויות של התנדבות ותרומה לקהילה בשיתוף העובדים.
נראה כי בעוד עובדי הייטק ברחבי העולם נוטשים את מקום עבודתם על מנת לחיות חיים נוחים יותר, הרי שחברת ALLSTARSIT עושה כל שביכולתה על מנת להבטיח את שביעות רצונם. יעידו על כך אחוזי שביעות הרצון גבוהים של העובדים (96%) ושיעור שימור עובדים הגבוה (90%) המצדיקים ללא ספק את הזכייה בפרס היוקרתי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה