דיגיטל וטק

טיקטוק מגיבה לחוק נגדה: "חרם פוליטי שלא יקדם ביטחון"

הרשת החברתית הסינית הגיבה להצעת החוק החדשה בארה"ב, שדורשת לחסום לחלוטין את פעילותה במדינה בשל היותה זרוע של הממשל הסיני, לכאורה
יאיר מור | 
טיקטוק (צילום Shutterstock/ DANIEL CONSTANTE)
הרשת החברתית הצומחת בעולם מגיבה היום (רביעי) בחומרה על הצעת החוק החדשה בארה"ב שדורשת לחסום אותה בהקדם.
"אנו מוטרדים מכך שבמקום לעודד את הממשל לסיים את הבדיקה שהחלה על טיקטוק, חלק מחברי הקונגרס החליטו לדחוף לחרם פוליטי, אשר לא יקדם כלל את הביטחון הלאומי של ארה"ב", מסרה טיקטוק. "טיקטוק אהובה על ידי מיליוני אמריקאים שמשתמשים בפלטפורמה כדי ללמוד, להצמיח את עסקיהם ולהתחבר לתוכן שמשמח אותם. אנו ממשיכים כרגיל בתכניות לתדרך את חברי הקונגרס בדבר התפתחויות שיישמנו תחת הפיקוח של סוכנויות הביטחון הלאומי – תכניות שחלקן כבר נמצא בהטמעה – במטרה להמשיך לאבטח את הפלטפורמה שלנו בארה"ב".
 
כזכור, אתמול (שלישי) הגישו הסנאטור הרפובליקני מרקו רוביו והנציגים מייק גאלגר הרפובליקני מוויסקונסין וראג'ה קרישנמורתי הדמוקרט מאילינוי שתי הצעות חוק מקבילות, בסנאט ובבית הנבחרים. ההצעות זכו לשם ארכני שכולל יותר מדי מלים כדי שראשי התיבות ייצאו חוק "אנטי-חברתי", והן דורשות לחסום במהירות האפשרית את פעילות טיקטוק בארה"ב, משום שהיא משמשת לכאורה כלי לאיסוף מידע מצד אחד והפצת פרופגנדה מצד שני בשם המפלגה הקומוניסטית השולטת בסין. זאת למרות שבשל איום דומה שהציב הנשיא הקודם, דונלד טראמפ, בפני החברה, היא ביצעה בשנים האחרונות שורה של שינויים כדי להוריד את מפלס הדאגה מהיותה סינית, ובמרכזם השכרת חוות שרתים ענקית המנוהלת על ידי ענקית המחשוב האמריקאית אורקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה