דיגיטל וטק

מובילי ההייטק הישראלי: אלו הם בוגרי המחזור החדש של ICON

למחזור החדש של ICON התקבלו 10 סטארטאפים, מתוך למעלה מ-150 חברות שהגישו מועמדות. הם מצטרפים לקהילת בוגרי אייקון, הכוללת יזמים ויזמיות ממחזורי עבר שהביאו חברות לשווי יוניקורן וביצעו אקזיטים
מערכת ice | 
אייקון 2022 (צילום לימור אדרי)
ארגון ICON מציג את בוגרי המחזור החדש של תוכנית האצת הסטארטאפים SV101. הארגון הוקם ב-2014 ללא כוונות רווח, כדי להוות גשר בין האקוסיסטם היזמי בישראל לסיליקון ואלי. לסייע לסטארט-אפים בשלב מוקדם לחבור למשקיעים, לקוחות ולייצר שיתופי פעולה. מאז השקת התוכנית בשנת 2016 עברו דרכה 12 מחזורים עם 151 בוגרים מ 115 סארטאפים שונים, המהווים חלק מסיפורי הצלחה של ההייטק הישראלי, מתוכם 21 חברות ביצעו אקזיטים ושתי חברות הפכו ליוניקורנים.
למחזור החדש של ICON התקבלו 10 סטארטאפים, מתוך למעלה מ-150 חברות שהגישו מועמדות. הם מצטרפים לקהילת בוגרי אייקון, הכוללת יזמים ויזמיות ממחזורי עבר שהביאו חברות לשווי יוניקורן וביצעו אקזיטים, ביניהם: Granulate שנרכשה על ידי אינטל ב-650 מיליון דולר, היוניקורן ורביט שצמח לשווי 2 מיליארד דולר, Epsagon שנמכרה לסיסקו ב-500 מיליון דולר, Zeekit שנמכרה במאות מיליונים לוולמארט, Bonobo שנמכרה לסיילספורס, Voca שנמכרה ל- Snap; אודו (odo) שנמכרה לצ'קפוינט, immunai שהגיעה לשווי יוניקורן ועוד עשרות חברות בצמיחה.
 
לדברי יסמין לוקץ, מנכ"לית ומייסדת ICON: "להקים סטארט-אפ זאת לא משימה קלה, במיוחד שליזמיות וליזמים יש חזון לבנות חברות גדולות ומשמעותיות. התוכנית מהווה אבן דרך משמעותית במסע של כל אחד מהסטארטאפים המשתתף בה. מאחורינו 12 מחזורים מוצלחים במהלכם העמדנו עבור כל מחזור את הניסיון שיש לקהילה שלנו בעבודה עם סטארטאפים, ואת רשת הקשרים בסיליקון ואלי המחברת בין ישראלים למנהיגי טכנולוגיה אמריקאים. מדהים אותנו כל פעם מחדש לראות את ההשפעה של תוכנית בת שבועיים על החברות והיזמים. אנחנו מצפים לראות את ההצלחות שיצאו מהמחזור החדש ובימים אלה פותחים את ההרשמה למחזור הבא".
אלו עשרת הסטארט-אפים שהשתתפו במחזור האחרון, שכלל תוכנית אינטנסיבית של שבועיים שהתקיימה בפאלו אלטו, במהלכה נפגשו עם אנשים משפיעים ביותר בסיליקון וואלי. כדי לקבל מהם חוות עדת על המיזמים ולבנות קשרים עם קהילת אייקון בוואלי:
Amplication - מפתחת פלטפורמה המיועדת למפתחי בקאנד בארגונים, ומקצרת את תהליכי הפיתוח באופן משמעותי.
ARMO - מפתחת את פלטפורמת אבטחת המידע הראשונה לקוברנטיס, המבוססת באופן מלא על קוד פתוח.
Confetti - פלטפורמת משאבי אנוש לתכנון והזמנה של חוויות ארגוניות בלתי נשכחות לעובדים.
EverSQL – הופכת מערכות מחשוב איטיות למהירות במיוחד. מנתחת ומתקנת את קוד התוכנה ומסדי הנתונים של הלקוח בצורה אוטומטית.
Eureka - מאפשרת מיפוי של כלל מאגרי הנתונים הקיימים בארגון, המפוזרים על פני פלטפורמות ענן מרובות. על מנת להגדיר וליישם את מדיניות אבטחת מידע וניהול סיכונים, תוך התאמה לדרישות הרגולציה המשתנות, והפחתת הסיכון לאובדן מידע רגיש של הארגון.
Ludeo - מאפשרת לשחקנים לשתף ברשתות החברתיות את רגעי השיא במשחק שלהם כתוכן שחיק, לא רק וידאו שצופים בו.
Nilus - נילוס בונה פלטפורמה לניהול אופרצית התשלומים והפעילות הפיננסית של חברות טכנולוגיה. בעזרת שימוש באלגוריתמים חכמים, החברה עוזרת לצוותי פיננס לעבור מתהליכים ידניים רבים לאוטומציה מלאה בצורה פשוטה וקלה, תוך שיפור ביצועים והורדת הסיכון הכרוך בפעילות תשלומים.
Oligo Security - נמצאת ב-Stealth. שלושת המייסדים השותפים הם חברי ילדות שגדלו ביחד, שירתו ביחד ביחידות הסייבר המובחרות ועבדו בחברות המובילות בתעשייה
Redefine - נמצאת כרגע ב-Stealth. שני המייסדים בוגרי יחידות סייבר מובחרות של צה"ל ומוסדות אקדמיים מובילים, בונים מוצר בעולמות מבוסס ML בעולמות ה DevTools
Silk - נמצאת כרגע ב Stealth - מאפשרת לצוותי סקיוריטי לנהל את הממצאים והתיקונים מול שאר הארגון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה