דיגיטל וטק

השת"פ שיעניק ניתוחי שוק, מתחרים, טרנדים וביצועים לצד ייעוץ

בשורה לעסקים: במסגרת שיתוף הפעולה, תציע BDO Digital ללקוחות בישראל שירות Data as a Service, של הנגשה וניתוח של נתוני חברת סימילרווב לעסקים
מערכת ice |  2
שתפ BDO וסימילרווב (צילום נתן חדד וסימילרווב)
לאחר שהודיעה לאחרונה על רכישת חברת Shnorkel, מכריזה היום BDO Digital, זרוע הדיגיטל של פירמת הייעוץ וראיית החשבון BDO, על שיתוף פעולה בלעדי וראשון בישראל עם חברת סימילרווב. במסגרת שיתוף הפעולה, תציע BDO Digital ללקוחות בישראל שירות Data as a Service, של הנגשה וניתוח של נתוני סימילרווב לעסקים. השירות שתעניק BDO DIGITAL יכלול ניתוחי שוק, מתחרים, טרנדים וביצועים, לצד אנליזה וייעוץ לעסקים, בהתבסס על הדאטה שאוספת סימילרווב עבור עסקים.
מדובר בכלים שיותאמו באופן אישי לכל עסק ויאפשרו לעסקים לעשות מקפצה עסקית משמעותית. ירון פלד, שותף ומנהל BDO Consulting, יעל קנדר, מנהלת Digital BDO, ותום קורן, מנהל Digital Media ב-BDO Digital, אמרו כי "עסקים שפעילים בזירה הדיגיטלית פועלים במרחב ודאות מוגבל. מידע אובייקטיבי לגבי המתרחש בשוק והפעילות אצל המתחרים יכולים להשפיע מאוד על האסטרטגיה העסקית בארגון. שיתוף הפעולה הבלעדי עם סימילרווב יאפשר לנו לתת ערך מוסף משמעותי ללקוחותינו ולשלב את המומחיות שלנו בניהול ערוצי ההפצה הדיגיטליים עם הטכנולוגיה של סימילרווב".
 
סימילרווב מפתחת כלים לניתוח תנועת גולשים באתרי אינטרנט. המידע נאסף ממקורות שונים שנותנים מידע על השימושים של הגולשים, מיועד לתת תמונת מצב עדכנית על הפעילות הדיגיטלית של החברה ומתחרותיה במטרה לגבש אסטרטגיה מתאימה. גיא ויינגרט, VP שותפויות בסימילרווב אומר על המהלך כי "שיתוף הפעולה עם BDO Digital מהווה קפיצת מדרגה ביכולת הנגשת הטכנולוגיה שלנו לשוק הישראלי. BDO, כחברת ייעוץ מהגדולות בישראל, תוכל להנגיש את הטכנולוגיה שלנו בצורה טובה יותר לשוק הישראלי, ולעזור ללקוחות ליצור פריצות דרך עסקיות באמצעות מידע מנותח ובעל תובנות יישומיות וכלים המותאמים להם אישית".
BDO Digital הוא אחד משירותי האסטרטגיה והצמיחה של BDO Consulting, שנועד לספק לחברות וארגונים ייעוץ אסטרטגי בעולמות הדיגיטל, לרבות גיבוש חזון ואסטרטגיה דיגיטלית ובניית מודלים עסקיים חדשניים, ועוסק בחמישה תחומים מרכזיים: Digital media, Digital Commerce, Digital marketing, Loyalty ו- Digital Creative.
BDO היא פירמת ייעוץ עסקי וראית חשבון הנמנית עם חמש הפירמות הגדולות בעולם. BDO ישראל נוסדה בשנת 1983 ומפעילה עשרה סניפים ברחבי בארץ, וכן דסקים ישראליים בארה"ב, איחוד האמירויות, בחריין ומדינות המפרץ, סין, הודו, וייטנאם ויוראסיה. הפירמה מעסיקה כיום בישראל כ-1,700 עובדים. BDO consulting היא זרוע הייעוץ של BDO ישראל, המספקת שירותי כלכלה ופיננסים, טכנולוגיה וסייבר, ממשל תאגידי ורגולציה, תפעול ולוגיסטיקה, אסטרטגיה וצמיחה ומינהלות ציבוריות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לוקחים דאטה של חברה גרועה
    פחחחח איזה קשקוש 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומשלבים אותו עם יועצי דיגיטל כושלים, שיהיה בהצלחה ????
    סגור
  • בול!
    חחחח 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סמרוש הרבה יותר טובים ומה חברת ייעוץ כלכלית מבינה בדיגיטל
    סגור