דיגיטל וטק

ברכות: אלו הם הזוכים בתחרות הסייבר של הצפון

בכלל הקטגוריות בתחרות זכו למעלה מ-50 מתמודדים בשווי כולל של 200,000 שקלים לקידום הסייבר, מצוינות, פעילות חברתית והחינוך בצפון
מערכת ice | 
תחרות הסייבר של הצפון (צילום הרשל גוטמן)
אליפות הסייבר של הצפון התקיימה ביום חמישי האחרון. דורון אמיר, יזם 'הטובים לסייבר' ומנכ"ל CyTaka, יזם את האליפות, שבה התחרו האקרים, מומחי אבטחת מידע ואנשי תוכנה ישראלים באתגרי סייבר מן המתקדמים בעולם. בכלל הקטגוריות בתחרות זכו למעלה מ-50 מתמודדים בשווי כולל של 200,000 שקלים לקידום הסייבר, מצוינות, פעילות חברתית והחינוך בצפון. התחרות התקיימה בקרית שמונה, במעמד ראש העיר, מר אביחי שטרן, ראש מערך הסייבר לשעבר, יגאל אונא ור' המוסד לשעבר, אלוף במיל. דני יתום, מפקד חטיבה 188, אל"מ רועי סבירסקי ,שגיא בר (המרכז לחינוך סייבר קרן רש"י) עמוס כחלון (העמותה לזכרו של מאיר דגן) ונכבדים מתחום הסייבר והמודיעין.
באליפות הצפון בסייבר זכו יחד צח פחימה, והצוות דויד ארגט ואהרון מזרחי שסיימו בתיקו 2:2 וחלקו את הפרס ע"ס 100,000 שקלים (צח פחימה 50,000 שקלים, דויד ארגט 25,000 שקלים ואהרון מזרחי 25,000 שקלים).
הזוכים בקטגוריות הנוספות:
- האקר המקצועי ביותר, 10,000 שקלים : צח פחימה.
- בפיתוח תכנים, 2,500 שקלים ומדלית כסף: אליעד אברהם, איתי עמר, עומר דהן, אריאל מדר.
- פעילות חברתית והתנדבות בחברה  1,000-5,000 שקלים: רימי סאבא , אדם עאזם, אריאל אדד, אליעד אברהם, רועי בן חמו ,נועה כברי ,דנה גיסין, קריית שמונה- צופים - שבט גונן, קריית שמונה - בני עקיבא.
 
לא בכל יום נשיא המדינה מברך יזמים על פעילותם לקידום חדשנות, פעילות חברתית ומצויינות בחינוך. יצחק בוז'י הרצוג, בירך את דורון אמיר יזם ׳הטובים לסייבר׳ על יוזמת אליפות הסייבר בקרית שמונה. כזכור הנשיא הרצוג שירת בעבר כקצין ב- 8200 ורואה חשיבות רבה בחינוך בני הנוער בכלל ובערים המרוחקות בפרט, מברך על היוזמה של דורון אמיר מנכ״ל CyTaka ויזם ׳הטובים לסייבר׳ לקיים את אליפות הסייבר של הצפון בעיר קריית שמונה ביחד עם ראש העיר אביחי שטרן.
מדברי הברכה של נשיא המדינה, יצחק בוז'י הרצוג: ״זכיתם להיות חלק מאירוע שהוא במה המשקפת בצורה המובהקת ביותר את היתרון האיכותי הישראלי. זכיתם בהזדמנות להוכיח את הכישרון – הכישרון שלכם, כישרונות של דור העתיד  ואת היכולת שלכם לפעול במרחבי הרשת למול אתגרים מתחדשים. אני מבקש להודות לכל הגורמים העוסקים במלאכה: עיריית קריית שמונה, בהובלתו של ראש העיר היקר אביחי שטרן, רשת המתנ"סים העירונית, וכמובן לדורון אמיר. כולי תקווה שהאליפות הזו תהפוך למסורת מבורכת של מצוינות וחדשנות, אליפות שהיא הזדמנות נוספת להוכיח את הכשרונות האדירים שלכם – צעירי וצעירות הגליל".
דורון אמיר: "החזון הוא לקדם סייבר חיובי והגנתי בארץ ובעולם, זאת תוך כדי פתיחת עולם ההייטק והסייבר לשילוב אוכלוסיות מגוונות מהחברה הישראלית ובהם מגזרים שונים וערים הרחוקות מן המרכז. בחרנו בבירת הצפון קריית שמונה כדי לקדם את החינוך לחדשנות וטכנולוגיה ולשלב את הדור הבא של מומחי הסייבר מכל רחבי ישראל. האליפות בקריית שמונה היא נדבך נוסף בסדרת האליפויות שמוביל דורון אמיר ומביא את אתגרי הסייבר בישראל מדרום ועד צפון כגון שדה בוקר, תל אביב, קריית אתא, קריית שמונה בכדי לקדם את הנושא בערים המרוחקות מהמרכז.
אביחי שטרן, ר' העיר קריית שמונה: "אליפות הסייבר של הצפון -  סחפה תלמידים שלנו וגם תלמידים מכל הארץ ואפשרה להם לגלות כישורים, לפתח אסטרטגיות ולחזק מיומנויות בתחום המדע והטכנולוגיה. קריית שמונה נמצאת בחזית המצוינות המדעית הטכנולוגית, מעניקה הזדמנות נדירה לתלמידים בתחום ופותחת עבורם את שערי האקדמיה ואת האפשרות לעסוק בתחום המהווה אחד מהנכסים האסטרטגיים של מדינת ישראל. אנו ממשיכים לזרוע את זרעי העתיד של התעשייה המתקדמת של מדינת ישראל, מתוך ראייה ארוכת טווח להשקעה בהון האנושי. אני מבקש להודות למי שהביא את התחרות לקריית שמונה לידידי וחברי דורון אמיר שמאמין בילדים שלנו ומסייע לנו להמשיך ולקדם את תחום החינוך, לצמצם מרחקים ולהעניק את ההזדמנות לכל ילדה וילד בקריית שמונה ובגליל העליון. שמח וגאה שקריית שמונה על המפה – גם בתחום הסייבר!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה