דיגיטל וטק

כוכב הכרישים חושש: "כל מה שבנינו 35 שנה יכול להיעלם"

הכריש זוהר לבקוביץ' על מחאת ההייטק נגד הרפורמה במערכת המשפט: "המשקיעים רגישים למצבים פוליטיים כאלה וחוסר שקט, לי כמשקיע קשה להשקיע במדינות שיש בהן חוסר יציבות. יש כבר חברות שחושבות פעמיים לפני שהן נכנסות לישראל. אפשר לתקן, אבל חייבים לפעול"
מערכת ice |  4
הכרישים (צילום יחצ קשת 12)
זוהר לבקוביץ' התייחס למחאת ההייטק ואמר: "אני מאוד גאה בעובדים ובמנכ"לים ושהייטק אומר את דעתו, זה חסר בשנים האחרונות. הייתי המון שנים בקליפורניה שם המנכ"לים אומרים את דעותיהם, וזה גם לא דעות פוליטיות, זה לא שמאל וימין, זו דאגה אמיתית למה שקורה במדינה, דאגה גם כאזרחים וגם כהייטקיסטים שמרגישים שהענף שלנו הולך לחטוף מאוד חזק וזה ישפיע על כל המדינה". 
"האמירה הייחודית של ההייטק היא שאנחנו ענף מאוד רגיש, 90 אחוז מההשקעות בהייטק הישראלי מגיעות מארה"ב, אירופה ושאר העולם, חברות גלובליות מאוד רגישות למצבים פוליטיים כאלה וחוסר שקט. לי כמשקיע קשה להשקיע במדינות שיש בהן חוסר יציבות. אנחנו מתחילים לשמוע את זה, יש כבר חברות שחושבות פעמיים לפני שהן נכנסות לישראל. זה עוד לא גל, אפשר לשנות ולתקן, אבל חייבים לפעול, אנחנו צריכים שקט ויציבות. אנחנו צריכים שיעשו את הדברים בצורה שקולה ובוגרת, בלי להפחיד את המערכת".
 
"אנחנו נורא גאים בזה שבהייטק יש פתיחות וכל אחד יכול להביע את דעתו ולהגיד מה שהוא רוצה, אנחנו לא מפלים, יש לי 60 אחוז נשים בחברה, ויש חרדים עם דעות מסוימות, כל אדם יכול לעשות מה שהוא רוצה, אני נגיד בשבת הגעתי להפגנה כאדם פרטי והפעם לא יצא לי להשתתף לצערי. עבדנו 35 שנה להגיע למה שהגענו אליו בהייטק הישראלי וזה יכול בשנייה להיעלם לנו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    סיסמאות נבובות
    לבקוביסט 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם כל האינטליגנציה הנפלאה שלו, הוא מתעלם באופן עקבי מהדינוזאור שנדחף לתוך תא השרותים (שנקרא בנימוס מערכת המשפט) ובושתו מתפרצת מהחלון, מחור המנעול ומתחת לדלת. אולי כשאדון מלא בעצמו ובצדק יצטרך להשתמש בתא הזה כמו פשוטי העם, הוא יפסיק לנסות להתבלט ויחפש לעצמו איזה עץ או מסתור.
    סגור
  • 3.
    שטויות במיץ
    אילן 01/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שטוית מה שיכול להבריח את המשקעים זה לפיד שגנב קולות אבל אולי ביבי הרגע יתקן את הנזקים שהם עשו בשנה האחורנה
    סגור
  • 2.
    אל תעשה כלום
    קרט 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם מה ששלך כבר לא שלך
    סגור
  • 1.
    זוהר לבקוביץ' ממה אתה מפחד? ...
    חיים קריות 01/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כוכב הכרישים חושש: "כל מה שבנינו 35 שנה יכול להיעלם" הכריש זוהר לבקוביץ' על מחאת ההייטק נגד הרפורמה במערכת המשפט: "המשקיעים רגישים למצבים פוליטיים כאלה וחוסר שקט, [ תשובה ]-[[ אז למה אתם מתנהגים ככה ]] לי כמשקיע קשה להשקיע במדינות שיש בהן חוסר יציבות. [ תשובה ]-[[[ חוסר היציבות שאתה ושכמותך יוצרים נראה לי שמשהו עומד להזיז לכם את הגבינה ]] יש כבר חברות שחושבות פעמיים לפני שהן נכנסות לישראל. [ תשובה ]-[[ מה אתה אומר וכולם דיברו איתך הוד רוממותך לגבי התיקון שעומדים בעזרת ה' ]] אפשר לתקן, אבל חייבים לפעול" [ תשובה ]-[[ נכון אתה צודק צריך לתת לאדון יריב לוין לפעול ומהר כדי לפרק את כוח הרב שמערכת המשפט השתלטה עליו ]]
    סגור