דיגיטל וטק

כך נראה "יום המעשים הטובים" של חברות ההייטק

לקראת יום המעשים הטובים עמותת OneDay יצאה עם שלל חברות סטארטאפ שונות להתנדבות ביחד עם עובדיהם
מערכת ice | 
יום המעשים הטובים (צילום עמותת OneDay)
לקראת יום המעשים הטובים יצאו חברות וסטארט - אפים שונים להתנדבות יחד עם עובדיהם בעזרת עמותת OneDay המעודדת התנדבות בקרב צעירים ומארגנת פעילויות התנדבות מותאמות אישית.
חברת Edwards, מפתחת, יצרנית ומשווקת עולמית של התקנים רפואיים בתחום קרדיולוגיה וציוד ליחידה לטיפול נמרץ, התחילה את התנדבותה עוד אתמול והתייצבה במשך יומיים בפנימיית סינדיאה- כפר הנוער הערבי למנהיגות צעירה, בה שיפצו ביחד את המקום למען הנוער הצעיר. 
 
עובדי חברת Qualcomm, התייצבו הבוקר בכפר נחמן ברעננה ויגיעו גם מחר כדי להמשיך את העבודה. אחת הקבוצות התמקדה בשיפוץ מבנה התרבות והתעסוקה של המקום, שעד היום לא היה שמיש כלל עוד קבוצה שניה ערכה סדנא משותפת עם הדיירים בעלי הצרכים המיוחדים בכפר. קוואלקום היא חברה אמריקאית רב - לאומית וציבורית המתכננת רכיבי מוליכים למחצה אינטגראליים בעיקר לתחום תקשורת הנתונים האלחוטית.
אלעד בלומנטל, מנכ"ל עמותת OneDay אמר כי: "אנחנו מתרגשים לראות חברות שפונות אלינו לאורך כל השבוע והשנה לקיים התנדבויות כאלו ונשמח לראות יותר ויותר חברות שמות את ערך העזרה לזולת בראש סדר העדיפויות שלהם. רק החודש קיימנו מעל 20 פעילויות כאלו לחברות ואנחנו מתרגשים לראות את זה כל פעם מחדש גם לא ביום המעשים הטובים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה