דיגיטל וטק

וואטסאפ בעדכון שאתם הכי צריכים: מה יקרה להודעות הקוליות?

עדכון נוסף של האפליקציה משדרג את ההודעות הקוליות החד פעמיות, כאשר הפיצ'ר יסייע בשמירה על הפרטיות ולא יאפשר העברה של ההודעות לצד שלישי, כאשר תוכלו עדיין להקליט מסך ולשמור את הקובץ במכשיר שלכם
מערכת ice | 
וואטסאפ (צילום shutterstock)
הפיצ'ר שישמור עליכם בדרך. וואטסאפ בדקה אצל משתמש הבטא שלה באנדרואיד עדכון חדש שבו ניתן לשלוח הודעות קוליות חד פעמיות, כאלו שלא ניתן יהיה להעביר לצד שלישי ולכן דברים שתאמרו לא יוכלו להסתובב בידיים לא רצויות.
מדובר בעדכון שיהיה דומה לסנאפצ'אט, כאשר האפליקציה שכרגע תומכת בשליחת תמונות וסרטונים באופן חד פעמי, תאפשר גם שליחת הודעה טקסט שאפשר לקרוא רק פעם אחת בלבד ולאחר מכן תמחק. עוד נודע כי בעתיד גם יהיה אפשר לשלוח קבצי סאונד באופן חד פעמי לחברים לפני שימחקו.
 
העדכון העתידי של האפליקציה אמור לכלול את השינוי שיהווה שדרוג להגנה שלכם. הודעות שמע שיישלחו מעתה, יהיו נתונות להשמעה פעם אחת בלבד בטרם ייעלמו. כך תהיה שמירה על הפרטיות באופן מקסימלי.
ומה יקרה אם תפספסו את ההודעה עצמה? האם נוכל לחזור אחורה ולשמוע אותה מההתחלה? עדיין לא מצאו לכך פתרון סופי. הפיצ'ר הזה כבר הגיע קודם למשתמשי הבטא ובעתיד הלא רחוק ייצא בחנות האפליקציות כשדרוג לפלטפורמה שקיימת אצלכם במכשיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה