דיגיטל וטק

אילון מאסק מנמיך ציפיות לפני השיגור הראשון של SpaceX

מטרת השיגור של הרכב של SpaceX, הנקרא Starship, היא להקיף את כדור הארץ, אך יש ספקות אם תצליח במשימה
מערכת ice | 
אילון מאסק, מנכ"ל SpaceX (צילום shutterstock, יוטיוב/ insider News)
חודשים ספורים בלבד לאחר שנאס"א הציגה לעולם את הרקטה החזקה ביותר שהוטסה אי פעם, SpaceX של אילון מאסק מוכנה לצאת לדרך עם היצירה שלה.
הרכב של SpaceX, הנקרא Starship, יושב כעת על משטח שיגור במתקני החברה בקו החוף הדרומי של טקסס. החברה שואפת להתחיל את ההמראה בשבע בבוקר שעון טקסס. מטרת השיגור היא שהכלי יקיף את כדור הארץ, אך יש ספקות אם המטרה תושג.
 
"אני מניח שהייתי רוצה פשוט להנמיך את הציפיות", אמר מנכ"ל SpaceX, אילון מאסק, במהלך אירוע "Spaces" בטוויטר עבור המנויים שלו ביום ראשון בערב. "אם נתרחק מספיק מנקודת השיגור לפני שמשהו ישתבש, אז אני חושב שאראה בזה הצלחה. רק לא לפוצץ את מתקן השיגור".
הוא הוסיף: "יש סיכוי טוב שזה יידחה מכיוון שאנחנו הולכים להיות די זהירים לגבי ההמראה הזו". זה יהיה הניסיון הראשון של SpaceX להשיק את ספינת Starship בהרכבה מלאה המתבססת על מסע ניסויים של שנים.
מאסק מציג ומדבר על Starship כבר חצי עשור, והוא מרבה להתפאר על הפוטנציאל שלה לשאת מטענים ובני אדם למאדים. מאסק אפילו אמר שהמטרה היחידה שלו להקמת SpaceX הייתה לפתח רכב כמו Starship שיכול להקים התיישבות אנושית על מאדים.
כמו כן, נאס"א כבר העניקה חוזים ל-SpaceX בשווי של כמה מיליארדי דולרים לשימוש ב-Starship כדי להטיס אסטרונאוטים לירח במסגרת תוכנית ארטמיס של סוכנות החלל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה