דיגיטל וטק

העתיד כבר כאן: סיילספורס מגדירה מחדש את אופן העבודה

סיילפורס השיקה היום (שני) את Slack GPT אשר מספקת חווית בינה מלאכותית חדשה לשיחות בסלאק ועתידה לשנות את אופן ביצוע העבודה כפי שאנחנו מכירים
מערכת ice | 
איתי מרגלית (צילום סיילספורס)
סיילספורס, המובילה העולמית בתחום ה-CRM, השיקה היום (שני) את Slack GPT המספקת חווית בינה מלאכותית חדשה לשיחות בסלאק ועתידה לשנות את אופן ביצוע העבודה. סלאק GPT תספק תכונות AI מקוריות ישירות בסלאק, היכולת להשתמש באינטגרציות של אפליקציות Generative AI, והכוח לנצל תובנות מאובטחות של נתוני לקוחות מ-Customer 360 ומ-Data Cloud.
"Generative AI בעלת פוטנציאל עצום להגדיר מחדש את אופן העבודה ולהביא לפרודוקטיביות עסקית משמעותית. הכוח האמיתי של טכנולוגיה זו הוא כאשר בינה מלאכותית יכולה לנתח ולפעול לפי הנתונים החשובים ביותר שיש לחברה – הידע הפנימי שלה. סלאק GPT היא פלטפורמת הבינה המלאכותית לשיחות של העתיד, שעוזרת ללקוחות להשתמש בקלות בנתוני לקוחות מהימנים וידע חיוני של עובדים בכדי שיוכלו לעבוד בצורה חכמה יותר ולקבל החלטות מהר יותר", אמרה לידיאני ג'ונס, מנכ"לית Slack.
 
סלאק GPT מספקת אינטליגנציה בין אוטומציות, ידע משותף ושיחות בסלאק. והכי חשוב, הבינה המלאכותית ניתנת להתאמה אישית לצרכים הייחודיים של החברה – בין אם הם רוצים לשלב מודל שפה לפי בחירה, לבנות תהליכי עבודה מותאמים אישית אשר מונעים על ידי בינה מלאכותית ללא קוד, או להביא AI לחוויית סלאק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה