רכב

סיילספורס מכריזה: הבינה המלאכותית מגיעה לעולם הרכב

נראה כי בחודשים האחרונים אחד הנושאים המדוברים ביותר הוא הבינה המלאכותית וכיצד היא תשפיע על חיינו. כעת חברת סיילספורס מודיעה על חידושים טכנולוגיים ב-Automotive Cloud ולבינה המלאכותית משקל רב
מערכת ice | 
איתי מרגלית (צילום סיילספורס)
סיילספורס מודיעה היום (שני) על חידושים טכנולוגיים ב-Automotive Cloud, במטרה לסייע ליצרניות, יבואניות ומשווקות הרכב להגדיל את הפרודוקטיביות, ההכנסות ונאמנות הלקוחות. עם Automotive Cloud, יצרניות ומשווקות הרכב יוכלו לספק חוויות מותאמות אישית ללקוח בתוך הרכב, ולבנות חוויה כוללת שתיגע בכל ממשק של הלקוח עם הרכב, כשהוא נוהג, קונה או מטפל ברכב שלו.
אז איזה יכולות חדשות הוטמעו ב- Automotive Cloud?
*Automotive Cloud Intelligence תשלב Salesforce Einstein AI ו-CRM Analytics כדי לספק נתונים בזמן אמת ותובנות בכל היבטיו של תחום הרכב – ממלאי רכב ועד ביצועי סוכנויות הרכבים – כדי לקבל החלטות מהירות יותר, מושכלות יותר ולהגדיל את הרווח עם יכולות כמו חיזוי חלקי חילוף, ניקוד לידים וניתוח מלאי רכב.
 
*Cloud Automotive מגדילה את היעילות על ידי שימוש באוטומציה. עם יכולות חדשות כמו "ניהול מחזור חיים של ביטוחים", ניתן ליצור ולנהל ביטוחים מורכבים בקלות, ועל ידי אוטומציה של תהליך התביעות, צוותי שירות הלקוחות יוכלו לקבל אישור על תביעות מהר יותר.
*מערכת "ניהול מלאי" תאפשר למשתמשים עסקיים לחפש ולפלח נתוני מלאי כדי לעקוב אחר ביצועי המכירות ולנהל מחסור, ולהעביר בקלות מלאי בין הרשתות שלהם.
"Automotive Cloud פותח בפנינו אין סוף אפשרויות באמצעות בסיס נתונים מקיף בזמן אמת, החל מהתנעת נסיעה של כלי רכב מבוססי תוכנה, דרך יצירת תזרימי הכנסה חדשים ועד לחוויות לקוח מהירות יותר, קלות ומותאמות אישית בכל אינטראקציה", אומר איתי מרגלית, מנהל מערך המכירות בסיילספורס ישראל. "באמצעו שילוב של AI עוצמתי, ניתוח נתונים ואוטומציה, יבואניות ומשווקות רכב יכולות להיות יעילות וצומחות יותר, לשפר את תהליך קבלת ההחלטות האסטרטגיות ולפנות זמן ומשאבים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה