השוק

חברת Wobi תיעזר בסיילספורס לביצוע תהליך שדרוג רב מערכתי

במסגרת הפרויקט, סוכנות הביטוח הדיגיטלית תטמיע מספר פתרונות מתקדמים, ביניהם Sales Cloud ו-Service Cloud אשר יסייעו לחברה לשדרג את תהליכי המכירות, השירות והתפעול
מערכת ice | 
נטע לביא (צילום ענבל מרמרי, freepik)
חברת Wobi, סוכנות הביטוח הדיגיטלית הגדולה בישראל, בחרה בסיילספורס כשותפה טכנולוגית בפרויקט שדרוג וטרנספורמציה דיגיטלית. במסגרת הפרויקט, Wobi הטמיעה מספר פתרונות דיגיטליים מתקדמים, ביניהם  Sales Cloud ו-Service Cloud אשר יסייעו לחברה לשדרג את תהליכי המכירות, השירות והתפעול על מנת לתת שירות טוב יותר ללקוח הקצה. 
מחלקת הפיתוח והמוצר ב-Wobi, בסיוע מומחי אולקלאוד הובילו את הטמעת מערכת סיילספורס, שהחליפה מערכת קיימת. המערכת החדשה שהוטמעה, מחברת בין כלל פעילויות הליבה של החברה: מכירה, תפעול ושירות עבור כל סוגי הביטוח המוצעים ע"י Wobi, ובכך מאפשרת ניהול מתקדם של לקוח הקצה. במסגרת הפרויקט עודכנו תהליכי אוטומציה רבים ונעשה שימוש בכלים מתקדמים לניהול נתונים שאפשרו ייעול משמעותי וחיסכון במשאבים תוך הבנה יסודית של צרכי החברה הקיימים והעתידיים.
 
נטע לביא, סמנכ"לית מוצר ב-Wobi: "המערכות הדיגיטליות המתקדמות שהטמענו משדרגות את יכולות החברה מקצה לקצה, החל מתפעול, מכירות ועד השירות ללקוחות. אני מודה לשותפינו בסיילספורס ובאולקלאוד על תהליך ההטמעה המקצועי והליווי הקרוב ומצפה להמשך שיתוף פעולה פורה".
איתי מרגלית, סגן נשיא אזור ומנהל מערך המכירות בסיילספורס ישראל: "Wobi היא שותפה אסטרטגית ואנו שמחים וגאים במתן האמון ובבחירה שלה בפתרונות שלנו לביצוע טרנספורמציה דיגיטלית ושיפור תהליכי העבודה במחלקות השונות ופנים ארגונית. הפתרונות שלנו, יספקו למנהלי המכירות, נציגי תפעול ושירות לקוחות, כמו גם ללקוחות, נקודת מבט הוליסטית על הצרכים שלהם, ויאפשרו להם לבנות מערכת יחסים אמינה יותר ומותאמת אישית עם לקוחותיהם".
יוסי שאשא, סמנכ"ל בכיר ומוביל פעילות חטיבת אפליקציות EMEA באולקלאוד: "אולקלאוד מודה ל- Wobi על בחירתה בצוות המקצועי והמיומן שלנו ליישום הפרויקט. תכולת הפרויקט היתה מורכבת וייחודית ודרשה הבנה מעמיקה של עולמות התוכן הייחודיים ל-Wobi ולסביבתה העסקית. אני סמוך ובטוח כי המערכת תצעיד את Wobi קדימה ותגדיל את יתרונה התחרותי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה