דיגיטל וטק

מנכ"ל OpenAI סם אלטמן התארח באוניברסיטת תל אביב

אחרי המפגש עם הנשיא הרצוג וביקור במיקרוסופט ישראל, מנכ"ל OpenAI הגיע לאוניברסיטה וענה לשאלות מהקהל שכלל סטודנטים, חוקרים וחברי סגל, אנשי היי-טק ובכירים בחברה, בתעשייה ובמשק הישראלי
מערכת ice | 
סם אלטמן אוניברסיטת תא (צילום עופר עמרם)
סם אלטמן, מנכ"ל OpenAI, התארח היום (שני) באוניברסיטת תל האביב ביחד עם ד"ר איליה סוצקבר המדען הראשי של חברת OpenAI. האירוע החל בשיח עם ד"ר נדב כהן מבית הספר למדעי המחשב ולאחר מכן היו שאלות מהקהל שכלל סטודנטים, חוקרים וחברי סגל, אנשי היי-טק ובכירים בחברה, בתעשייה ובמשק הישראלי. כך זה נראה: 
 
מוקדם יותר, אלטמן התארח במיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח שם נפגש עם מיכל ברוורמן-בלומנשטיק, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח ועובדי מיקרוסופט בישראל. במהלך המפגש, שבמסגרתו התקיים גם שיח פתוח עם העובדים, אמרה ברוורמן-בלומנשטיק כי "המפגש עם סם אלטמן היווה הזדמנות יוצאת דופן לשיחה על מהפכת הבינה המלאכותית האדירה ששוטפת את העולם".
 
מפגש נוסף שערך אלטמן היום, כחלק מהלו"ז העמוס של הביקור שלו, היה עם נשיא המדינה יצחק הרצוג. "כתבתי לעצמי נקודות לקראת הפגישה שלנו, ולאחר מכן שאלתי את ChatGPT 'על מה כדאי לי לדבר עם סם אלטמן'", אמר הרצוג בפגישה. "התוכנה המליצה לי לדבר על מוסר, אתיקה ופיתוח השותפות עם ישראל - וזה זהה בדיוק לנקודות שכתבתי, אמר והוסיף כי התוכנה "בהחלט חכמה ומתוחכמת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה