דיגיטל וטק

המהלך הבא של גוגל נחשף: איך תשתנה האפליקציה החשובה?

גוגל עובדת על מצב 'On-the-Go' חדש עבור שירות תקשורת הווידאו 'Meet', שיעשה את זה בטוח וקל יותר למשתמשים להישאר בשיחת וידאו תוך כדי הליכה
מערכת ice | 
גוגל (צילום pexels)
לפי הדיווחים, גוגל עובדת על מצב 'On-the-Go' חדש עבור שירות תקשורת הווידאו 'Meet', שיעשה את זה בטוח וקל יותר למשתמשים להישאר בשיחת וידאו תוך כדי הליכה. זו תהיה תכונה אידיאלית עבור משתמשי Google Meet שלעתים קרובות צריכים להיות בשיחת וידאו בזמן שהם בדרכים, או פשוט להתאמן.
כפי שניתן לראות בקובץ ה-APK האחרון של Google Meet, מצב 'בדרך' ישנה את הממשק הנוכחי של האפליקציה. יהיו שתי דרכים לגשת למצב 'On-the-Go' ברגע שהוא ישוחרר, מדווחת 9to5Google. המשתמשים יקבלו הנחיה לעבור למצב ידידותי לנסיעות אם Google Meet מזהה שהם הולכים (באמצעות חיישני התנועה בטלפון). לחלופין, משתמשים יכולים לעבור באופן ידני לתכונה עם אפשרות חדשה בתפריט במהלך השיחה.
 
כאשר הוא מופעל, מצב On-the-Go משבית את המצלמה בשיחה ומפסיק הזנות וידאו ממשתתפים אחרים. פריסה חדשה עם כפתורים גדולים יותר להשתקה/ביטול השתקה של השמע, החלפת פלט השמע והרמת יד מופיעה, לצד כפתור ניתוק שיחה. אם במהלך השיחה, ברצונך לחזור לממשק הקודם, הקש על כפתור "כבה בדרכים" למעלה.
התכונה החדשה נמצאת כעת בפיתוח, מה שאומר שהיא כנראה זמינה למפתחים או לבודקי בטא לעת עתה. אין מידע אם ומתי Google תפעיל את מצב On-the-Go עבור משתמשי Meet.
מוקדם יותר החודש, החברה החלה להפעיל מצב צופה חדש בשירות תקשורת הווידאו שלה, המאפשר למשתמשים לבחור "כולם צופים" בעת יצירת ההזמנה שלהם ליומן.
כשמשתמשים ב-Google Meet לפגישות גדולות, הגדרת המשתתפים כ"צופים" תעזור להפחית הסחות דעת פוטנציאליות לפגישה, כמו שיבושי אודיו. בינתיים, באפריל השנה, החברה הפיקה אפשרות לשיחת וידאו 1080p עבור משתמשי Meet, במאמץ לשפר את חווית המשתמש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה