דיגיטל וטק

רשות המסים באזהרה למיליוני ישראלים: ההודעה הזו מסכנת אתכם

בהמשך להודעה הרשמית שיצאה ברשתות החברתיות של רשות המסים אז נכתב: "שימו לב והיזהרו- לא מדובר בהודעה של הרשות. איך תדעו לזהות? רשות המסים לא שולחת הודעות מייל או מסרונים יזומים עם נתונים ופרטים מתוך התיק האישי של הלקוח", עדיין לא מעט ישראלים מקבלים את ההודעה
מערכת ice | 
רשות המסים (צילום shutterstock)
היזהרו מהעוקץ הזה. האזהרה ללקוחות רשות המסים בישראל בעניין הודעות מייל ומסרונים מזוייפים נמשכת, זאת לאחר שבימים האחרונים מופצת במייל ובמסרונים הודעה, המתחזה להודעה מרשות המסים המתריעה על חוב בסכום מסויים ומפנה לקישור לפרטים נוספים .
בהודעה הרשמית שיצאה ברשתות החברתיות של רשות המסים נכתב: "שימו לב והיזהרו- לא מדובר בהודעה של הרשות. איך תדעו לזהות? רשות המסים לא שולחת הודעות מייל או מסרונים יזומים עם נתונים ופרטים מתוך התיק האישי של הלקוח".
 
עוד הובהר בהודעה החריגה של רשות המסים כי: "ככל שנרצה שהלקוח יעודכן במידע בעניינו, נפנה אותו לאזור האישי באתר הרשות, בו ניתן לקבל מידע ולראות פרטים, רק לאחר תהליך הזדהות".
א,גב, רק לאחרונה, רשות המסים על שדרוג: "מתחדשת עבורכם! מסכי ההזדהות האישיים עברו שדרוג עיצובי לתשומת לבכם, חידשנו את העיצוב בכניסה ליישומים המחייבים הזדהות של הלקוח כמו: אזור אישי, תיאום מס, שידור דוחות שנתיים במס הכנסה, שידור דוחות בניכויים ועוד. השירותים הדיגיטליים שלנו זמינים עבורכם בכל עת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה