דיגיטל וטק

ארגון האו"ם לפיתוח תעשייתי מכריז על ברית בינה מלאכותית

ברית זו תהיה מחויבת לבניית פלטפורמה לשיתוף פעולה ושיתוף ידע, כדי לקדם את החדשנות והיישום של טכנולוגיות בינה מלאכותית בתעשייה ובייצור ולהרחיב את הכלכלה הדיגיטלית
מערכת ice | 
פורום בינה מלאכותית (צילום businesswire)
השבוע התקיים פורום הרכבות והלוגיסטיקה החכמה לשנת 2023 בפניסליטקה, הונגריה. במהלך הפורום, הארגון לפיתוח תעשייתי של האו"ם (UNIDO) הודיע כי יקים ביולי את הברית העולמית לבינה מלאכותית לתעשייה וייצור עם וואווי (Huawei) ושותפים בינלאומיים. ברית זו תהיה מחויבת לבניית פלטפורמה לשיתוף פעולה ושיתוף ידע, כדי לקדם את החדשנות והיישום של טכנולוגיות בינה מלאכותית בתעשייה ובייצור ולהרחיב את הכלכלה הדיגיטלית.
בנאומו, הצהיר צי'ונג זואו, סגן המנהל הכללי והמנכ"ל של UNIDO: "אנו עדים לאופן שבו קישוריות ניידת וחדשנות תעשייתית מתחברים יחד. 5G בשילוב עם AI ומחשוב ענן, מעניקים יתרונות רבים למגזרי התחבורה והלוגיסטיקה. היעילות והאיכות של המשרות שודרגו מאוד. בטיחות האתר השתפרה ביותר. התרחבה גם השתתפותן של נשים בסביבת עבודה שנשלטה בעבר על ידי גברים. ככל שהיתרונות של פתרונות AI הופכים גלויים יותר ויותר בתעשיות, חשוב לעזור לעסקים להפוך לדיגיטליים. "מטרת הברית היא לשמש פלטפורמה לשיתוף פעולה, שיתוף ידע והצגת שיטות עבודה מומלצות".
יאנוש טאלוסי, מנכ"ל East-West Intermodal Logistics Plc, הסביר: "הטרמינל הבין-מודאלי של שער המזרח-מערב (EWG) החל לפעול באוקטובר 2022. בטרמינל, ניתן להעלות ולפרוק במהירות 1 מיליון TEU (יחידות שוות ערך של עשרים רגל) בין מסילות ברזל רחבות וסטנדרטיות מדי שנה, כלומר דרישות גבוהות הן למטרת יעילות והן לצרכי בטיחות. מכיוון ש-5G מאפשר חיבור בין כל התקשורת הפנימית והציוד הטכני, העגורנים האוטומטיים ביותר של הטרמינל ניתנים לשליטה מרחוק, והם מסוגלים גם לבצע תנועות עדינות. זה משפר מאוד את הפרודוקטיביות תוך יצירת סביבת עבודה נוחה יותר למפעילים. הפרויקט מסמן אבן דרך מרכזית בפיתוח טכנולוגיות 5G בהונגריה, בדיגיטליזציה של הובלות ברכבות ומאפשר ל-EWG להפוך למרכז לוגיסטי בין-מודאלי לרכבת בעידן הדיגיטלי".
 
רדוסלב קדז'יה, סגן נשיא ה-CEE והאזור הנורדי של וואווי, אמר: "הטרמינל הבין-מודאלי של שער מזרח-מערב הוא סיפור של יצירת ערך חברתי עם שיתוף פעולה מצוין בין שותפים שונים ומשקיעים מסורים. פתרונות ההייטק הדיגיטליים של המתקן מושכים צעירים מקומיים רבים להישאר באזור. הגיל הממוצע של העובדים הוא 23-25 שנים. יש בטיחות גבוהה, יש סביבה בריאה ונקייה לעובדים ואין יותר תנאים קשים. הפתרון מוכיח ש-5G יושם באמת במגזר הרכבות החכמות באירופה תוך שימוש בטכנולוגיות דיגיטליות של הדור הבא, והן פותרות בעיות נפוצות תוך קידום טרנספורמציה דיגיטלית".
פורום הרכבות והלוגיסטיקה החכמה של 2023 התקיים בטרמינל הבין-מודאלי של שער מזרח-מערב (EWG) הממוקם בפניסליטקה, הונגריה, ומשתרע על שטח של 5 מיליון מטרים רבועים, כולל הטרמינל, המחסנים ואזורי הפיתוח. זהו הטרמינל הבין-מודאלי היבשתי הגדול והמודרני ביותר מסוגו ונמל רכבת המכולות הנתמך ב-5G הפרטי הראשון באירופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה