דיגיטל וטק

אתר סדרות תחת מתקפה: האם האתר הפיראטי ייחסם סופית?

אתר סדרות תחת מתקפה חזיתית מארגון זיר"ה שהצליח להשתלט על אחד השרתים בישראל, וגם סטארטאפ סייבר חדש שהצטרף למתקפה וממשיך לשבש את האתר הפיראטי. באתר מנסים לשמור על אופטימיות, אבל התקלות ממשיכות
מערכת ice |  7
אתר סדרות (צילום shutterstock)
האתר הפיראטי הגדול בישראל, אתר סדרות, לא מצליח לחזור לשגרה וזאת לאחר שאל היריב המשמעותי ביותר שלו - זיר"ה (זכויות יוצרים באינטרנט) מצטרף אוייב חדש שמנסה להפיל את האתר.
נזכיר: אתר סדרות אמנם דיווח אתמול כי האפליקציה חזרה כסדרה, אך רף הלחימה מול האתר הפיראטי עלה שלב כאשר זיר"ה הצליחו להשתלט על השרת בישראל וזאת לאחר תקלות ושיבושים בתקופה האחרונה עם הצלחה לחדור אל נבכי האתר. 
 
עתה מתמודד האתר מול אוייב חדש: mediastalker - ארגון המתמחה באבטחת תוכן, סטארטאפ שנלחם על זכויות יוצרים במדיה הדיגיטלית. באתר סדרות תקפו את המשתמש "Georgios Pagkakis" מחברת הטכנולוגיה שמנסה לפרוץ לאתר ולהשתלט עליו וכתבו: "מתברר שיש לזיב"ה אח חורג וגם הם החליטו להציק לנו. ייתכנו עוד קצת שיבושים עד שנתגבר גם עליהם. Georgios Pagkakis שב בצד ותנוח קצת עד שנגמור עם זיר"ה".
זכיר שלאתר סדרות ישנם שרתים גם בחו"ל, וגם שם האשימו בעבר את זיר"ה בניסיונות פריצה לשרתים במטרה להוריד את אחרון האתרים הפיראטיים הגדולים בישראל. בריאיון בלעדי ל-ice עם הבעלים תחת מעטה של חשאיות, סיפרו באתר סדרות על המלחמה שלהם נגד זיר"ה: הם פועלים בצורה לא חוקית", הם אומרים. האם יצליחו בסופו של דבר לסגור אותם? "הם לא נושפים בעורפינו כי הם לא הגיעו וגם לא יגיעו אלינו, העשייה שלנו מניעה אותנו להמשיך לטובת כלל שכבות האוכלוסייה".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אתר סדרות רובין הוד!
    אמא נכה 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    7 0
    תודה לכם אתר סדרות על מה שאתם מעניקים לי ולבן שלי, אני יודעת שאתם יותר חכמים מהזירה, והם עושים העל כדי לפגוע בחלשים, לא הוט יס או נטפליקס עושים הנחות לנכים או בחינם, אבל כן אתר סדרות שאכפת לו מנכים וילדים קטנים או לאנשים שאין אפשרות להגיע לטלויזה הם לא יודעים שיש אנשים רעבים כי הם מחפשים לקחת גם את השקלים שאתם תורמים לנכים, להרוס לנכים את האופציה היחידה לראות טלויזיה, מגעיל לעבוד בזירה ולהתנפל על אתר שבסהכ עושה טוב לישראלים חסרי כסף כמוני, זירה לכו לחפש גנבים אמיתיים כמו הוא ויס ונטפליקס ולא את אתר סדרות שעוזר לחלשים!!!!!
    סגור
  • 5.
    זירה אתם גרועים יותר מהשטן
    דוד 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    16 0
    חבורה של תאגידים שרואים רק כסף מול העניים גועל נפש לכל זירה ובנוסף אם תחסמו את אתר סדרות לא נראה שום תוכן גם לא של קשת ים כל הפרסומות שקופצים ומוצאים את החשק לחזור לאתר שלהם, אם אין אתר סדרות אז נוריד בטורנט ונפסיק לראות תוכן ישראלי
    סגור
  • 4.
    כולם שונאים את זירה בנקודה זו
    מבין 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    11 0
    כולם שונאים אותם, אולי אפילו הם שונאים את עצמם שהם בוחרים בעבודה כזו מחור&*ת, אין סיכוי שיום בהיא הם התערערו ואמרו באו נדפוק את כולם כי ככה עצה שלי שילכו לפסיכולוגית שטטפל בבעיות שלהם אתר סדרות אתם אלופים, כולנו בעדכם.
    סגור
  • 3.
    עובד מצוין בvpn פשוט (ל"ת)
    גלי 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • תמשיך לתת מידע
    שלמי 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יא אחבל
    סגור
  • 2.
    ואין האקרים שיכולים לטפל בזיבה? (ל"ת)
    אני 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 1.
    האתר הוא וויל אפטון
    אנונימי 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הוא תמיד חוזר
    סגור