דיגיטל וטק

טוויטר השיקה פיצ'ר חדש שמתחרה בלינקדאין - וקרסה

טוויטר השיקה בשקט יחסי שירות חדש בשם X Hiring שמטרתו לאפשר לעסקים להעלות מודעות דרושים. זמן מה לאחר ההשקה משתמשים רבים בארה"ב דיווחו כי הפלטפורמה כולה קרסה
מערכת ice | 
X (טוויטר), לינקדאין (צילום shutterstock)
החזון של אילון מאסק עבור X (טוויטר) הולך ומתרחב, והפעם הוא עומד להתחרות עם פלטפורמת לינקדאין. לאחרונה טוויטר השיקה בשקט יחסי שירות חדש בשם X Hiring שמטרתו לאפשר לעסקים להעלות מודעות דרושים. אילון מאסק והחשבון הרשמי של הפלטפורמה לא הוציאו הודעה רשמית או תגובה על ההשקה המעניינת.
לצד זאת, וכנראה ללא שום קשר להשקה הרדומה, ברויטרס דווח כי משתמשי טוויטר בארה"ב לא יכלו לעשות שימוש בפלטפורמה הלילה בעקבות תקלה שהשביתה אותה. בעת זו לא ידוע מה גרם להשבת של השירות, אך דווח כי היא כבר תוקנה והפלטפורמה חזרה להיות פעילה.
 
באשר לשירות החדש של טוויטר, מתברר כי בניגוד ללינקדאין לא יידרש חיפוש ממוקד כדי שיוצגו בפנינו משרות רלוונטיות, אלא שהן יוצגו באופן אקראי וללא שום פעולה אקטיבית מצד המשתמש. כמו כן,  משרות יוצגו בעמוד של העסקים המחפשים עובדים דרך לשונית ייעודית.
עם זאת, יש לציין כי השירות המתחרה יהיה זמין רק למשתמשים שנושאים את "וי הזהב". משמע, משתמשים ששילמו כאלף דולר על הווי המדובר בחודש. מנגד, השירות בלינקדאין הוא בחינם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה