דיגיטל וטק

ארמיס בשורת מינויים מסקרנים: אלה הבכירים החדשים בהנהלה

חברת אבטחת הסייבר ארמיס מודיעה על שני מינויים מסקרנים במיוחד להנהלה: דנה גלבוע מונתה ל-CPO ואבירם כהן ל-CDO, כאשר השניים זוכים לקידום
מערכת ice | 
יבגני דיברוב, מנכ"ל וממייסדי חברת הסייבר ארמיס (צילום ארמיס, freepik)
חברת אבטחת הסייבר ארמיס (Armis Security) מודיעה היום (שני) על המינוי של דנה גלבוע לתפקיד CPO (Chief Product Officer), ושל אבירם כהן לתפקיד CDO (Chief Development Officer). השניים, מנהלים בארמיס כיום, יקודמו ויצטרפו לצוות ההנהלה הבכירה של החברה. גלבוע שימשה עד כה כ-EVP Product בארמיס, והיא בעלת כ-20 שנות ניסיון בפיתוח וניהול של מוצרי B2B ו-B2G. כהן שימש עד כה כ-EVP R&D בארמיס, ולפני כן כדירקטור בסטארט-אפ אדאלום.
יבגני דיברוב, מייסד-שותף ומנכ"ל ארמיס: "יש לי אמון מלא בדנה ואבירם שימשיכו להוביל את החברה בתפקידיהם החדשים, ולהבטיח את ההתפתחות של ארמיס והמענה שלה לצרכים ההולכים וגדלים בעולם הסייבר. אני גאה ששני מנהיגים ממשיכים להתקדם בתוך הארגון, במהלך תקופה מרגשת בהתבגרות של החברה".
 
נדיר יזרעאל, מייסד-שותף ו-CTO של ארמיס:  "זה מרגש לראות כיצד שני מנהיגים ממשיכים להתקדם לאחר שצמחו בארגון והובילו אותו לאור עקרונות הליבה שלו. היקף הפעילות הגדל של החברה מגביר את המורכבויות בארגון הפיתוח והמוצר, והמינוי של דנה ואבירם יאפשר לנו להתמודד עם האתגרים הגדלים ולהמשיך להצעיד את ארמיס קדימה".
דנה גלבוע, ה-CPO החדשה של ארמיס: "כאשת מוצר שצמחה בחברה, אני חווה מדי יום את ההשפעה העצומה שיש לארמיס בהגנה על חברות גלובליות וגופים ממשלתיים ברחבי העולם מאיומי סייבר. זהו כבוד גדול עבורי להמשיך ולתרום למשימה הזו, כ-CPO החדשה של ארמיס".
דנה גלבוע (צילום: יח"צ ארמיס)
אבירם כהן (צילום: יח"צ ארמיס)
אבירם כהן, ה-CDO החדש של ארמיס: "בעולם שממשיך להתפתח במהירות, ארגונים רבים חותרים להישאר בחזית ולאזן בין חדשנות לבין צרכי האבטחה שלהם. ארמיס עוזרת לחברות לשמור על האיזון הזה, ובמקביל תורמת לתעשיית אבטחת הסייבר בכללותה באמצעות מחקר וגילויי חולשות. גוף הפיתוח שלנו ממשיך להתפתח ללא הרף ולאמץ טכנולוגיות קצה לתוך תהליך הפיתוח. אני גאה להמשיך ולתרום למאמצים של ארמיס בתפקיד ה-CDO".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה