דיגיטל וטק

מנכ"ל אפל: "בוחנים את המשך השת"פ עם טוויטר באופן שוטף"

טים קוק משגר מעין אזהרה לאילון מאסק על השינוי השלילי שעוברת טוויטר תחתיו. בינתיים, בעלי הרשת החברתית יוצא נגד או תובע את כל הטוענים להידרדרות השיח בטוויטר
מערכת ice | 
טים קוק מנכ"ל אפל (צילום טוויטר/ טים קוק, pexels)
מנכ"ל אפל טים קוק אמר שהחברה ממשיכה לשקול האם עליה להמשיך לפרסם בפלטפורמה X (טוויטר), לאחר שהבעלים שלה אילון מאסק הואשם ברמיזות אנטישמיות. "זה משהו שאנחנו כל הזמן שואלים את עצמנו", אמר קוק בראיון ל-"Sunday Morning" של CBS אמש (ראשון).
קוק הוסיף כי הוא רואה ב-X, "נכס חשוב" לשיח, אבל יש היבטים שהוא לא מסכים איתם, כמו קידום אנטישמיות בפלטפורמה. "פשוט נקודתית, אין מקום לזה", אמר. קבוצות ללא מטרות רווח טוענות כי דברי שטנה ותוכן פוגעני הפכו נפוצים יותר בפלטפורמה מאז השתלט על מאסק באוקטובר. מאסק ו-X חלקו על ההאשמות.
 
מוקדם יותר החודש, מאסק איים לתבוע את הליגה נגד השמצה לאחר שארגון זכויות האזרח דיווח שהפוסטים האנטישמיים ב-X גדלו בחדות תחת הבעלות של מאסק על החברה. מאסק האשים את ה-ADL באובדן הכנסות מפרסום, ואמר כי המכירות של העסק ירדו ב-60%.
מאסק תבע לאחרונה מלכ"ר אחר, המרכז למלחמה בשנאה דיגיטלית, לאחר שפרסם דוח ביוני שטען ש-X נכשל בפעולה נגד מספר מנויים של X Premium, כאשר פרסמו תוכן נפיץ.
ההערות של קוק מגיעות יום לפני שמאסק נפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו על רקע החרפת החששות של אנטישמיות ב-X. נתניהו ומאסק שוחחו על בינה מלאכותית והשפעותיה על העתיד. "ברכה או קללה, הבחירה בידינו", אמר נתניהו, לא לפני שכינה את מאסק "תומאס אדיסון של ימינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה